Gekås, o annat igår, idag blir de luuugnt..

Ja fy fasen va sliten jag känner mig idag, kanske inte var så bra att åka till Gekås just nu men absolut nödvändigt, hade en hel del kvar att fixa o nu e det klart.. Så Skönt.. Nu saknas det bara en bebis..

Mamma kom hit o hämtade oss igår vid 12-tiden o vi körde direkt, väl framme insåg vi att det var inte bara vi som tyckte det var en bra dag att åka o handla på.. Det var FULLT med folk, överallt... men ingen kö som tur var..
Vi kom in o det var totalkaos i början där alla hygienartiklar e, men sen lättade trycket efter herrarnas så var det helt OK att gå runt sen.. Båda barnen satt i vagnen o åt Mariekex..

Kanal 5 har TV-inspelningar där nu men det var inget vi märkte av som tur var.. Kanske hade paus just då..

Vi tog det lugnt eftersom både jag o mamma e lite handikappade båda två, mamma har troligen fått muskelinflammation i ryggen, men hon ska ändå försöka vara rörlig o jag med min stora höggravida mage o foglossning..  Måste sett kul ut...

Vi pausade o fikade, på Sveriges billigaste café... ha ha Mackor, drickor, kaffe o chokladbollar till mig o barnen 60 kr.. Sjukt billigt ju..
Satt ner o tog det lugnt en stund, sen tog vi andra delen...
Hittade en hel del till bebis, skötbord, skötbordsöverdrag, byxor, gallerfiltar, salvor, tvättlappar, lotion mm mm
Jag köpte en mängd trosor, såna där fula som man kan ha efteråt när det kräver stora bindor.. Bh:ar och 2 amningstoppar... Melwin fick en Pokemon-pyamas o ett linne o för sina egna ihoptjänade,( Jag har vart duktig pengar) köpte han en cool TransformersRobot...
Noel fick 2 par mysbyxor, linne, O en Gekås lastbil, som han nu vägrar släppa taget om..

O så köpte vi lite andra bra att ha- prylar...

Gabriel kom, eftersom mamma har sån liten bil fick vi inte plats med allt så han hämtade upp barnen o det stoora paketet med skötbordet i.. Han gick en sväng där nere och på herrarnas o köpte lite nya T-shirts, sockar o kallingar, så han fick åxå shoppat lite..

Sen var vi klara, då var klockan 17.3o o vi var hungriga, men vi hade ingen lust alls att trängas med alla andra på restaurangerna runt Gekås, så vi körde hem till varberg o gick till Kina-restaurangen..
Annika jobbade o vi åt supergo mat, som alltid...

Gabriel hann även hämta mitt paket på posten från Dodde.se.. Fick alla sakerna jag beställt för min vinst..
Såå fint lakanen kommer passa i vagnen..
Var tvungen att springa in på hajen o köpa lite mat åxå så slank det med ett paket bebis-blöjjor, såå små..

Väl hemma var det dags för barnen bums i säng, sen monterade jag skötbordet, o lyckades efter ett bra tag och en hel del svordomar att få ihop det.. Vi själva kom i säng runt 23-tiden, men då var jag TVUNGEN att läsa lite ur
Stephény Meyers bok- Om jag kunde drömma, men jag kunde inte läsa så mkt, jag var otroligt trött o sissta sidan nickade jag säkert till 3 ggr på.. Men 30 sidor blev lästa o jag ska lägga mig tidigt ikväll o läsa ännu mer.. Även fast jag nyss sett filmen ser jag fram emot boken.. 

Vaknade nu imorses kl 8.3o, Noel ropade mamma, MAMMA, maaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmaaaaa, MAMMMMMMMMMMMA... ha ha Så kom jag in till världens gladast ansikte, Kan inte bli bättre...


TYVÄRR, har jag supernt idag, men det visste jag lite redan, när jag gått föör mkt så blir det såhär, nästintill orörlig, så förmiddagen blir lugn, Ska ta 2 värktabletter o sen ska jag på en liten utflykt med barnen som måste rastas.. Tänkte gå till skogen som ligger precis brevid här.. Perfekt att gå till ,såna här orkeslösa dagar..
Hittar inte heller min mob, den e borta... Troligen ligger den i Gabriels bil.. Fasen..

Känner att det har blivit dåligt med bilder så jag ska fixa med det sen, ska bara lägga in dom i datan först, men de har ja inte tid med nu, ska fixa frukost först..

Förresten så e de underbart med lite svaligare väder..

Ha en bra dá... Uppdaterar med bilder senare...









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?