Helt slut...

en hel dag o 30 grader i vår trädgård...

Jag håller på o avlida.... fasen vart ska man göra av sig själv i denna hetsvärmen.. vi har haft strålande sol o supervarmt hela dagen... Dom från staden sa att där var lite mulet men här har det inte vart ett moln på himmlen, kan det skilja sig så...

Jag har precis vart med barnen o hämtat posten de e typ 50-60 meter till brevlådan men det känns som jag har vart ute på värsta powerwalken...
Fyyyy vad jag gnäller på värmen, men jag kan ärligt säga att de e inte kul o va höggravid nu...

Barnen ska snart få sig ett bad o jag ska ta en dusch.. sen ska jag slappa tills Gabriel kommer.. sen blir det att ta in tvätt o vika lite.. Men sen kommer jag att spendera kvällen på soffan.. 

3 maskiner tvätt e körda o snart torra så lite nytta av värmen har man ju haft.. Vi har inte fyllt poolen idag för Noel måste verkligen bli frisk innan han badar igen.. O ja tror inte man ska vara direkt i solen heller när man äter pencillin..

Vi har haft kul besök idag.... Annika o Johan kom helt plötsligt när jag o barnen fortfarande  gick i pyamas.. Snabbt bytte vi om..
En kort stund efter det kom mamma...
Annika o Johan hade med sig goda räkbaguetter från Blå dörren, vi fikade o drack kaffe..
Idag skulle Anki flytta åxå så dom åkte efter ett par timmar..
Mamma stannade inte mkt längre hon heller, hon gillade inte heller värmen här.. Det har inte ens blåst inte ens liite..
Här e det helt vindstilla o gassande sol fortfarande.. 

SKÖNT att de e kväll.. snart åtminstone...

Ne... dags för en dusch... 

Hoppas ni andra njutit mer av dagen....


 
  lina  

Hej!

Tråkigt att du inte känner dig bra :( Å att vara gravid i denna värmen uscha, men snart är det över :) Vad säger du om fredag? Tror du att ni orkar med det? Håller alla tummar jag har att du slipper bli sjuk!

Kram kram

Datum: 2009-07-15 / Tid: 21:29:35
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?