Lagom idag...

Det e underbart ute idag, precis lagom o man orkar faktiskt röra på sig, nu ser det tom. ut som att det kunde bli regn, det vore bra för våran gräsmatta som e gul...

Gabriel e på väg hem nu, han har jobbat lite, jag har vart hemma med barnen, målat fönsterbrädan som gabriel byggt ihop, nu e den vit o fin, ser fram emot att få upp den sen med mina nyplanterade blommor på..
Gardiner ska åxå sättas upp idag o lite annat smått ska fixas...
kul o se att det börjar bli ordning här nu, varje dag händer nåt nytt, visst vi har ganska mkt kvar, men vi gör lite varje dag så det ska nog bli klart innan bebis kommer.. Allafall om de e 3 veckor kvar...

Mamma kanske åxå kommer ut en sväng.. Senare ska vi köra in o hämta hennes soffa, som ska stå här medans hon e i Norge, den lilla ska vi ha, så nu blir det en komplett soffgrupp härinne.. :-)
Kan behövas nu när vi snart e 5 i familjen, nu e det lite trångt med bara en 4-sits..

Undrar om regnet e på G, det blir mörkare o mörkare ute nu, kanske bäst att gå ut o dra in allt som inte får bli blött...
O ja har nyss fyllt poolen med vatten till barnen, men dom får väl vänta, det lär ju inte regna hela dagen allafall..
men jag hoppas såklart på en eller två skurar...

Nu tror jag att Noel vaknade åxå.... Han har sovit 1½ timme, en halvtimme mindre än vanligt, men det får väl gå, dom sov ju ändå till kl 9.oo idag.. Lyckliga föräldrar var vi imorse...


Ja ja bäst att göra lite nytta nu kanske.....



bilder kommer senare idag :-)






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?