LEDIG...

Underbart... 3 veckor kvar tills bebis BF. Ska njuta av denna tiden nu... Större ska jag bli åxå...
Ska mest vara hemma, inte dra iväg på massa saker utan njuta av lugnet me barnen..

Jag har knappt vart hemma sen i måndags o nu längtar jag verkligen hem, de e så mysigt att gå o småfixa på dagarna, vara ute med barnen i trädgården o renovera lite på kvällarna..
Nu har vi lite press på oss för vårt mål e att vara klara tills bebis kommer, men sen kan ma ju aldrig vara säker på att man går tiden ut heller ;-)

Nu har jag nyss vaknat, mamma e o hämtar Melwin på dagis tidigare idag. Noel ligger på soffan o e allmänt slö o snart e de dags för lite frukost för mig..
Denna dagen blir lugn e rätt så sliten nu alltså 3 nattpass e ganska så krävande, kroppen e ur sin rytm.. Men imorrn kommer jag vakna utvilad o pigg..
Funderar på att åka förbi stranden ikväll så att barnen får bada lite innan vi åker hem.. Får passa på om det ska bli mulet imorrn.. 
Hoppas Gabriels överraskning kommer.... Vore superkul..
Mamma har svinont i ryggen o kan knappt gå idag, hoppas det går över, hon vägrar liksom åka till läkaren.. Ja imorrn tvingar jag dit henne om det e lika illa..
Hon e alltid lika enveten när det gäller sånt.. Men jag o Gabriel får väl bära henne..


Jag e sååå sugen på färska räkor, vitt bröd o massa annat gott till, undra om det skulle passa sig i helgen, man kan göra egna LYXräkmackor o köpa alkoholfritt vitt vin.. Mumms... Tror ja ska försöka få igenom detta..

E faktiskt lite trött på grillat just nu, det har blivit mkt grillat hemma denna sässongen..

Nä.. nu ska jag se till att få lite mat i mig, ska även plocka fram kameran o ta lite bilder på mina godingar idag, har blivit dåligt med det nu..

Imorrn e det äntligen dags för MVC... Jag längtar, hela familjen ska med :-)

Ojjjjj ser att detta blev ett ganska rörigt inlägg men jag e rörig i huvudet åxå...

ha de gott...........



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?