Stackars....

Våran lillprins... Vaknade inatt el kl 23 o var supervarm.... Han kokade nästan el det känndes så allafall..
tog upp honom gav Ipren o saft... Sen la sig Gabriel med honom på soffan en stund han var skakig o anfådd, hemskt att se sitt älskade hjärta må så dåligt... Sen la vi oss alla 3 i sängen..  då hade det gått en timma ca.. Bestämde oss för att kolla tempen o se om den sjunkit något, men icke, 39,6 grader o fortfarande var han lite skakig, OHHHHHHHHH nej o vad gör vi om det blir ännu värre, vår Ipren var slut.... Vi ringde Mikael o mikaela mitt i natten o bad om att få låna febernedsättande, o som tur var hade dom hemma... Tack Igen...
Gabriel körde iväg o ja o Noel läste Bamse-tidning i sängen.
När Gabriel kom hem drog han in madrassen i vårt sovrum.. Det var jättevarmt att trängas alla 3 i sängen så Noel o Gabriel la sig på golvet o somnade ganska så snabbt..

Nu för en stund sen vakade han, helt oberörd av vad som varit, normal temp o superglá.. Han har nog tjatat på mig 100 ggr innan jag till slut gick upp med honom, Nu springer han omkring här o leker o e jättepigg..
Konstigt att han bara fick en enda febertopp sådär..
Men skönt att de e över... Eller det kanske kommer tillbaka de vet man inte..
Melwin o pappan sover gott... Idag blir det en hemmadag, vi hade tänkt o gå en utflykt i skogen me nu blir vi hemma så Noel får kurera sig lite...

MEN... jag ska baka bullar..... Får gjort nåt vettigt av att vara hemma allafall..



Fyyyyy.. nu e ja uppe varenda natt, bebis trycker mot min urinblåsa o ibland känns det verkligen som att man ska kissa på sig... Det e ett enormt tryck neråt nu o jag hoppas att de e ett tecken på att det e nära.....

Ne.. snart ska man fixa frukost, blir en go lördagsfrukost med ägg o grejjer... Ibland ska man unna sig en lyxfrukost men vi gör det väldigt sällan så därför ska det bli extra gott idag...
Ännu en mulen dag... o de gör mig ingenting.....

Ha en fin dag alla andra....






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?