Twilight...

Skapade ett slags begär.. Varför? Jag brukar inte fasta så lätt, men fasen va nyfiken ja e nu... ALLA 4 böckerna ska jag beställa o läsa... Jag som Aldrig läser, men det ska bli ett nöje att få öppna 1:a boken o drömma mig bort... 

Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta, Så länge vi båda andas... KOMMER snart att vara mina....

Ja jag vet att ja e lite sen, men så e det när man e småbarnsförälder o inte riktigt e med på nytt o gammalt... Ja e bara glad att jag fått upp ögonen för serien...


4 böcker... = 4 filmer.... Eller???





  Jaqueline  

När du hittat vart böckerna går att beställa tar jag tacksamt emot tips om vart jag kan handla dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

Datum: 2009-07-02 / Tid: 08:37:36
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?