Underbar dag....

Har vi haft idag o jag har helt o hållet glömt att fota.. attans kan man tycka nu...  Men får se till att ha med den imorrn...

Gabriel har köpt staket, torkvinda o en ny grill... + att jag fick en jättefin blomma... :-)

Vi har bara gått hemma i vår trädgård o fixat idag, jag har planterat om alla blommor (inomhusväxterna) med hjälp av mamma o fiiiint blev det, fick även slipat och betsat sängborden, ska slutföra med en sissta påstrykning imorrn...
Blir kanonbra till sängen.. :-)

Barnen har lekt o busat i poolen o på studsmattan, dom har åxå njutit av att bara vara hemma o mysa idag.. Lekt med varann jättebra o vart på kanonhumör..

På kvällen körde vi ner till bryggan o badade, jättefint vatten var det här... O varmt var det, inte att man ens tyckte det var liiite kallt bara skönt, dom har mätt till 23 grader här.. Perfekt...
Jag vågade tom bada, för nu var det ingen risk att frysa..

Sen kom Johan o vi har grillat ikväll, fläskfilé + revben och bakad potatis, mumms.. Har vart ute i stort sett tills nu... Underbar dag, som jag mest tillbringat på de skuggiga delarna i trädgården..
Nu e det en film påsatt här o jag ska göra Johan o Gabriel sällskap framför Tvn, var bara tvungen att kolla datan lite först..

Hoppas på en lika fin da imorn, då ska ja fixa upp gardiner o måla lite till...
Det tar sin lilla tid man pausar hela tiden...  det får man i värmen...


Nej... dags att slappa lite nu...










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?