En fin bild...

Tycker jag... På Melwin när han äter korv m bröd igår på sommarfesten..




Igår sent på kvällen pratade jag me Gabriel i telefon o blev så glad när han sa att han tagit ledigt heeela torsdagen, då kan vi ju dra iväg tidigare o på så vis få ännu mer tid tillsammans..

Nu slutar jag snart, de e rätt lätt att jobba 2 nätter.. 3 nätter på rad e värre då e ja supersliten efteråt, men jag hade önskat jag sluppit ha konstant huvudvärk..
Ska cykla hem i detta tråkiga väder.. Fyyy vart e sommaren?? Ska vi behöva ha sånt här väder på student o skolavslutningarna i år? Tråkigt som attan.. 10-13 grader, När man vill ha 20-25 grader..
MEN det skulle visst bli fint på Midsommar i år.. O det e ju inte direkt vanligt..

Får hoppas på ett mirakel för nu e väderprognosen jäkligt GRÅ..

Ne.. nu ska datan packas ihop och jag ska hem o sova....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?