...

Nu ska jag snart packa ihop datan o cykla hem o sova, solen har börjat steka redan o jag ska helt strunta i det fina vädret, dra ner persiennerna o bara sova, ska bli såå skönt... Nu har jag 2 nätter kvar, tröttsamt men åxå skönt att veta att de är de sissta 2..
Natten har gått bra, haft lite jobbig huvudvärk bara..  Nu längtar jag tills på fredag då ska jag till min BM o kolla så att allt e ok me bebis o mage o mig...
Känns konstigt att det snart e dags... Snart e den långa väntan över..

Gabriel kanske ska ta ledigt nårra dagar nästa vecka så att vi kan ha nårra sköna strand-dagar o bara umgås hela familjen... Melwin har inte många dagar kvar på dagis heller innan han e sommar ledig o ska vara hemma i 5 veckor..
Sen ska han gå 20 timmar/ vecka.. 2 fulla dagar har vi fått o det känns bra...  Hoppas han ska tycka det åxå...

Nr jag vaknar idag vet jag inte vad som händer, men det blir säkert lugnt som vanligt, ska väl käka hos mamma o umgås med familjen... Dessa dagar e ganska så innehållslösa det känns som att ja bara äter, sover o jobbar...

Noel o mamma ska nog ner till stranden idag, han älskar det, hoppas på lite bättre badtemperatur då han e konstant i vattnet, man får tvinga upp honom o vira in honom i handduken o muta med fika... :-)

Ja har inte så mkt att skriva om just nu..... får tiden att gå bara,
 
Jag letar amningstoppar nu, eller amningsvänliga kläder... Ska även köpa en sjal att hänga över axeln o dölja lite, annars så har jag inte ont av att amma offentligt, tycker det hör till, men man behöver ju inte slänga upp tuttarna framför folk... Man kan ju vara lite diskret o då passar en sjal bra... De 2 amningsBHar jag köpte när vi var i gbg kan jag nog inte ha, redan föör taighta så det ska jag med köpa, men jag får nog vänta o se vilken strlk det blir denna gången...
ajajajajajaj man glömmer snabbt hur det e att ha sprängdfulla tuttar... O man känner sig framtung.. Blää men de tar nårra veckor sen e det ganska så ok...

MEN jag välkomnar tips på amningstoppar o amningsBH-ar.. Tänker inte köpa dom svindyra från BOOB... 500 spänn för ett linne, o man måste ju ha en hel del, för de e ju himla lätt att läcka mjölk...




Ohhhhh dom visar bilder från Gotland nu på Tvn Som jag längtar, vi pratar mkt om Gotland hemma nu och Melwin e förväntansfull, mest över att få träffa farmor...  Han tycker det e sånt äventyr att få åka den stora båten först o så e det extra spännande att vi brukar komma fram mitt i natten... O då får han ju vara lite vaken o få fika hemma hos farmor... Denna gången åker vi nog mitt på dagen från Oskarshamn, ska kika på biljetter snart, de känns som att vi e sent ute.. Ja o mamma o bebisen åker i hennes bil o Gabriel kör våran bil me Melwin o Noel... Ja o mamma måste åka i god tid så att vi kan stanna ofta så bebisen får komma ur bilstolen.. Sen ställer mamma sin bil i Oskarshamn o går på båten.. Ska bli kul att ha mamma med åxå hon har inte vart där sen hon va liten..

O Medeltidsveckan..... O Lummelunda, O Blå Lagunen, O Fårö o massa planer har vi, mkt vill vi se, får se vad man hinner. men det blir nog inte mkt strandhäng med tanke på mitt tillstånd... Känns inte så fräscht att ta på sig bikini så kort efter en förlossning...

FÖRST får vi hoppas att bebis kommer till oss, i tid och välskapt och frisk... SEN kan vi planera ännu mer....


Blev visst en hel del text.... ja ja inget intressant kanske, men så får de bli nu på morgonkvisten, mitt huvud sprängs snart känns de som...

Ha en bra dag alla, njut av sommaren.... Själv säger jag godnatt alldeles alldeles snart... :-)






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?