Fredagkväll...

Är lugn här hemma, Noel somnade redan 19.3o o Melwin har lagt sig nyss, vi har haft myskväll med chips o dipp o nu har vi läst saga..
Jag e helt färdig, här e såå varmt. Sitter i linne o toksvettas...

Ida väckte mamma mig vid 13.3o men de tog ett tag innan jag gick upp.. Tog det lugnt o gick in i duschen först 14.3o Sen åkte vi en runda, kollade på Rusta sen mötte vi Melwin o Gabriel i hamnen o åt mjukglass, vilket inte var det enklaste, den smälte superfort... Efter det hämtade vi saker hemma hos mamma o sen snabbhandlade ja på Willys innan vi åkte hem.. Tog en sväng förbi Torpa o köpte tomater, mumms..

Gabriel hade brottom så han duschade direkt o snart var taxin här o hämtade honom... Jag satte barnen i ett bad dom var smutsiga båda två så det behövdes verkligen..

Efter en halvtimme var dom klara o vi åt kvällsmat, sen var Noel supertrött o han la sig med sin välling o somnade på stört..
Melwin o jag har bara tagit det lugnt, tänkte först hänga upp gardinerna ja köpte igår men jag orkar verkligen inte... De e för varmt för att ens vilja anstränga sig..
Har lite glass i frysen som jag kanske ska ta kyla ner mig med.. :-)

Imorrn ska Gabriel jobba o jag o barnen ska till mamma vi ska till stranden.. Hur ska det gå... Vi har väl sagt att ett par timmar räcker nog... Allafall så att barnen får bada o bygga slott mm mm
FÖRST måste jag köpa ett parasoll, som jag kan sitta under...
Sen på eftermiddagen kanske det blir en tur på stan, ska bjuda mamma på lite mat, kanske blir planka el nåt annat gott.. Hon har ju haft Noel så mkt nu så lite go middag e hon allt värd..

Alltså ikväll har jag haft ordentliga sammandragningar o magen e helt stenhård, o till o ifrån e bebis helt vild, magen flyttar på sig från sida till sida och det spänner ut åt olika håll, ser helkonstigt ut..
Nu e de bara 30 dagar kvar... De e ju ingenting om man tänker efter..


Nästa besök hos min BM e på fredag nästa vecka... Spännande o se vad hon mäter magen till o hur värdena ser ut mm mm Hoppas allt e bra...


De e skit på TVn ikväll... Kanske kommer en film snart annars går ja o lägger mig...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?