Glöm ej....

                                          Imorgon så stängs min blogg, maila mig om ni vill ha lösenord..







Ikväll har vi vart o handlat, folk e som galna i affärerna ju, harregud precis som att allt ska ta slut ju..  Vi trodde vi skulle få det lite lugnare o åkte in kl 18, men icke det var fullt...

Nu e de bara jordgubbarna kvar, dom köper vi på torget imorrn, ska bli mysigt att g upp o åka in o kolla i lugn o ro, köpa lite fina blommor och äta glass me familjen.. Kl 12.3o kommer gästerna o då ska vi äta midsommarlunch, sen e det dans runt stången i Kärradal kl 15 o efter det grillkväll.. Kommer säkert bli super o e det fint väder blir det ännu bättre..

Sen ska jag jobba, hela natten kommer vara helt död på midsommardagen, men det får det vara värt, jag får sova extra länge o tur att jag har den lyxen nu när Gabriel e hemma.. Nu från imorrn o 1½ vecka frammåt e det en hel del jobb, men sen e jag ledig i 1 år... Sååå gött..

Ne.. nu ska jag fixa det sissta o sen e det gonatt för min del.. så jag e ordentligt utvilad tills imorgon..

HA EN RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR ALLA...

blommor.jpg



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?