Igår...

Igår vaknade vi vid halv 10, skönt me lite sovmorgon, åt frukost o packade grejjer, sen åkte vi med Gabriel in till staden... Han lämnade oss hos mamma och ganska så direkt körde vi ner till Apelviken, (längesen ja va där)  Jättefint var där precis efter John´s la vi oss.. Barnen blev superglada o dom badade o byggde sandslott..
Efter 2 timmar var vi nöjda så vi åkte hem till mamma o duschade oss, gjorde iordning oss och promenerade till stan..
Gick en snabbis på Gallerian, barnen fick varsinn ny solhatt och jag fick 2 toppar från BikBok.. :-)

Sen köpte vi godispåsar och efter det gick vi till Sorba... Ohh vilken lyx o äta på restaurang, vi fick pengar av min underbara man att äta gott allihop..
Beställde in vitlöksbröd och efter det blev det kycklingspett med friterad potatis, tzatziki och sallad.. Supergott, melwin tog fläskfiléspett o mamma åt plankstek..
Vi var mkt nöjda med maten så det kan jag rekommendera.. + att det inte kostar skjortan för lite god mat...

Efter att vi ätit klart mötte vi upp Gabriel vid hamnkiosken, vi köpte varsinn glass o gick ner mot havet, kollade lite på båtarna o sen åkte vi o hyrde film, lämnade mamma o sen körde vi hem...

Var ute i trädgården ett tag, barnen lekte och jag vattnade blommorna..
efter det var det dags att förbereda Noel för sängen (ungen hade inte sovit på hela dagen)
Melwin var vaken till 21.3o med oss o kollade Sommarkrysset o åt lite godis..

Efter det kollade vi film, drack kaffe o bara mös... Skönt med en lugn kväll...

La oss vid 00-tiden... en alldeles PERFEKT dag....












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?