JAAAAAAAAAAAAAAA.....

Jag har vart med på en del tävlingar på   www.alltforforaldrar.se/prinsessan Tycker att hon har en fin mamma-blogg och jag e inne dagligen o läser om den lilla familjen i Oslo...
Där kan man åxå få bra tips på en massa- bebis o barn prylar... O som sagt många bra tävlingar...


NU har jag vunnit...... YES.. så happy.... Presentkort på 500 kr...  O jag som aldrig annars har tur...

Nu så får vår lille bebis  en Laban- musikmobil från www.dodde.se  



Nu ska ja gå o va lycklig hela dagen..... ha ha ha

  Fru Evelina  

grattis till vinsten :-D

Datum: 2009-06-29 / Tid: 14:05:03
URL/Blogg: http://evelinas.blogg.se/
  Tina S  

Vad mycket fina leksaker de har på www.dodde.se

Datum: 2009-06-29 / Tid: 19:30:24
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?