lite från igår o så idag...

Igår blev det en skön dag för oss ändå, dock ganska så långsam då Gabriel jobbade över en timme åxå.. Men vi var ute mkt i trädgården, kollade på film o fixade lite med tvätt o annat nödvändigt här hemma.. 
Fyllde poolen o så fick den stå ett par timmar o värmas upp av solen medans Noel sov, sen fick dom bada, Noel var helt galen.. ha ha som i allt vatten..  Vi har bara en liiten pool, tycker det räcker, vi bor så nära havet ändå, vi får bada riktigt där sen.. O sen tycker ja de e så svårt o hålla rent i större pooler, massa olika medel o pumpar behövs, ne sånt orkar jag  inte med..
Barnen hade en kul stund allafall o sen hoppade dom studsmatta nakenfisar båda två, Sen gick vi in o värmde oss o tog på lite kläder..

Gabriel kom hem o vi fixade maten ihop.. Lax, potatis, gräslök o gräddfil  knäckebröd... Supergott va det.. Vi alla åt massor.. Sen var det en lugn kväll, gjorde ingenting, kollade på TV o slappade krasslig som man é..
Noel la sig halv 8 o Melwin var uppe med oss o vi åt honungsmelon o myste i soffan..

La oss sen tidigt, hade svinont i ryggen, de e som att det inte går sitta upp ordentligt då e de bara sängen som funkar.. Så man får lägga sig ordentligt på sidan o stötta upp med kuddar..
Vi satte på en film vi lånat av Johan men det dröjde inte länge innan jag somnade gott..










Idag, tänkte vi vara hemma åxå, jag vaknade ännu en dag med huvudvärk o halsont o har nyst säkert 40 ggr...
Jag ska jobba inatt, undra om jag orkar det? Fyyy känner mig halvdöd..
Får se hur det e om nån timme, kanske får jag stå ut dessa nätterna..  Men det känns inte så bra för min hälsa just nu.  Vi ska allafall vika in all tvätt nu på dagen o vara ute, sen har jag o gabriel planerat lite grillning innan ja ska till jobbet..

Ja så mkt mer hade jag inte på hjärtat nu, känns som att jag mått dåligt till o från länge nu, o noel likaså.. Mkt klagande men detta e inte skoj, hoppas det vänder snart..

Ha en fin dag i solen, idag blåser det allafall inte..  :-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?