Saknad...

Saknar det gör jag, när jag jobbar o inte e hemma så saknar jag Gabriel o barnen jättemycket.. Det e inte många timmar vi hinner ses mellan arbetspassen, men jag jobbar som tur e inte så mkt.
Snart kommer Gabriel o hämtar oss, vi ska fixa lite ärenden o så nu innan vi åker imorgon. Melwin hann jag o träffa en stund innan dom åkte.. Han var glad över att få träffa Oliver igen.. så ledsen som han blev sisst när dm skiljdes åt.
Idag väckte mamma mig vid 12.3o och det känns att jag inte sovit så mkt, jag får ta igen det ikväll. O imorrn har vi ingen stress utan vi packar ihop oss i lugn o ro o tar det lugnt innan vi drar..

Sen har jag totalt 1o nätter kvar att jobba, sen ska jag vara mammaledig, vad konstigt det känns..

Nu kom älsklingen...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?