Ska ja eller ska ja inte....

Men jag tror att jag har bestämt mig för att utmana mig själv o promenera i denna hettan till bussen o åka till stan... Orkar el vill inte sitta i trädgården, de e fööör varmt jag döööör...

Nu går bussen om 50 minuter o jag ska försöka söka mig till de skuggiga delarna av vägen + att jag tar med mig en svett-handduk för säkerhets skull.

Noel har badat ute med kläderna på så nu får vi byta ALLT, så e de om man glömmer dörren en liten minut obevakad...

Här kommer en magbild från idag, i mitt nya linne från BikBok...





Stora jag... förstår ni hur tungt de e i värmen?? Puuuust...
  Jaqueline  

Oj, ser nu att jag visst är väääldans stor....

Jag är gigantisk, som sist =)

Jag kanske också ska bli bättre på att ta lite magbilder!=)

Datum: 2009-06-29 / Tid: 14:36:38
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  Malin S  

Det är faktiskt helt vidrigt varmt ! Jag är också i vecka 37 och smäller av snart. Finns ju inte svalka någonstans, gaaaaaahhhh !

Datum: 2009-06-29 / Tid: 17:56:16
URL/Blogg: http://malinsmacblogg.blogg.se/
  Andréa  

Japp, jag förstår hur tungt det är i värmen, pust pust pust!!! Förhoppningsvis går tiden fort nu o vi har våra bebisar i famnen :-)

Datum: 2009-06-29 / Tid: 20:57:22
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?