Skön dag i staden...

Utan tanke på huset eller renovering, idag har vi bara haft det lugnt i stan.. Åkte in med Gabriel kl 6.15, lämnade först Melwin sen åkte jag o Noel till mamma.. Vi slappade hela morgonen innan det var dags för mig att åka till MVC för ett läkarbesök.. Mamma o Noel åkte med mig..
Det gick bra hos läkaren, jag fick mitt recept o så en bonusundersökning av magen, allt var bara bra, bebis ligger som den alltid gjort tror jag, med ryggen åt min högra sida, alltså e det rumpan som trycker mot mina revben så förbaskat ibland, knäna, fötterna o händerna ligger åt vänster.. Allt var bra allafall, förutom att jag fick ligga på den hårda britsen o de e bland det värsta jag vet för jag kommer knappt upp o sen har jag ont flera timmar bak i ryggslutet efteråt..

Efter det gick vi snabbt på Gallerian, kollade lite barnkläder, hittade fina presenter till Felicia.. Noel fick 2 bodysar o Melwin några T-Shirts.. Kappahl har bra erbjudanden just nu tag 3 betala för 2.. Av sommarkollektionen..

Köpte även mamma-leggings, även fast jag ser ut som ett tält när jag har klänning så e de skönta tt kunna ha det ibland. Men fy, det mesta ser hemskt ut..
Men snart e magen borta, så jag köper inga kläder mer nu..

Sen fikade vi, Noel fick leka av sig lite åxå.. O efter det gick vi en runda till..  Hittade inget men det var skönt att bara strosa omkring i lugn o ro.. Vankandes som en anka som Helen kallade mig..
Sen var det dax att hämta Melwin, han blev glad när jag kom idag o jag fick en bamsekram, vi åkte till frisören och han fick äntligen klippa sig, jag som vart helt emot det o gjort allt för att han ska ha sitt långa fina hår... MEN jag ångrade mig och han var så stolt när han gick ifrån frisören med ny frisyr.. Sen rörde han inte håret på hela tiden han skulle ju ha kvar stylingen.. ha ha

SÅ HÄR FIN BLEV HAN...
med klubban som han fick när han vart duktig o suttit stilla...




Och så här glad var han.... Stora killen..



Gabriel o barnen åkte hem ganska tidigt idag, så jag kunde vila lite innan jobbet, jag o mamma åt kebab i pitabröd o kollade Tv o slappade på soffan, sen cyklade jag, fasen vad flåsigt det var idag, ingen kondis alls kvar.. 2 gånger fick jag hoppa av cykeln o gå en stund.. ha ha kanske dax att le cykeln till jobbet o cykla hem då e de bara att åka med, de går nerför hela vägen..

Nu ska jag jobba 2 nätter.. Sen så ska vi ha Familjesemster, ska bli underbart att komma iväg lite o bara slappa, grilla åka båt o umgås..

  Tora  

världens finaste Melwin!

Jag saknar barnen så galet mycket!

Datum: 2009-06-09 / Tid: 21:41:37
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?