Snart utan data...

Så jag får göra ett litet inlägg nu, Gabriel måste jobba ikväll med datan så då får jag nöja mig med Tvn...
So you think you can dance e ju ikväll..

Jag orkade väl slita mig från soffan vid 14 tiden... Seg o trött e jag o mår illa, av vad vet jag inte men de e jäkligt jobbigt, trivs bra inomhus idag... Noel sitter här brevid o snart kommer Gabriel o Melwin..
Vi ska väl äta nåt, vilket jag inte e alls sugen på, men bebis behöver näring, ska bli skönt o få normal dygnsrytm igen och äta ordentligt igen detta nattjobbande har fått mig på fel bana, e inte alls hungrig på natten, sen sover jag hela dagen, så det blir ju 1 mål mat på dagen då jag jobbat, kanske inte så bra, men jag kan inte tvinga i mig, då mår ja illa,.
Vägde mig idag har gått upp ca 6 kg, de e ju inte så bra det heller, nu vill jag ännu mer till MVC o kolla så allt e bra me mage o bebis... Säkert inget att oroa sig över men lite dåligt e de me vikten...

Jag vill slippa den tryckande känslan på upp mot bröstkorgen, den e hemsk, kanske ska jag springa in o köpa ett par mysbyxor på H&M känner att jeansen sitter hårt åt om magen..

Ne... nu ska vi till affären först o handla lite mat, så ska ja köpa melon o äpplen o äta inatt...  Idag blir det lättlagat, har ingen lust att stå vid spisen...


Imorgon kommer Gabriels överraskning på posten, (hoppas jag)  Bloggar mer om det imorgon, o då kanske jag har nån kul bild åxå...

Ha de gott alla...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?