Tröög natt...

Ohhh nu e jag ordentligt trött... Tur att man slutar snart, men alltid e det så att vid 04-05 e man som tröttast, men nu har jag ju inte sovt allts utan vart vaken ett helt dygn...

Jag har kollat på några avsnitt av sjukhuset på Tv3 play och där var det sissta avsnittet med fina lille Victor som somnade in den 14 april 2009 av sin cancer.. Vilket fint avsnitt och så glad han var när han fick lämna det hemska rummet för en tur på sin lilla motorcykel... 
Det har berört mig och så många andra, deras tragiska berättelse följer jag nu i Victors mammas blogg och det är glädjande att Sofie nu e gravid med ett litet syskon till Victor, ett litet ljus i allt elände.. Victors mamma skriver så fint och ska även försöka få ihop en bok. Det är ju verkligheten, barn blir sjuka och barn dör, det borde inte få hända, varenda dag som jag har med mina barn e jag så lycklig över... Man ska inte ta någonting för givet utan njuta av varenda minut... 

Annars så har natten vart lugn, lite livat utanför då o då, berusade människor som gapar o sjunger har man hört ändå tills nu.. Tur att det mesta av regnet kommit inatt eller sent igår kväll..

Gabriel ringde mig vid 01, då var dom i vår trädgård o spelade kubb... Men det blev nog inte så långvarigt, vi hade ju hållt igång sen kl 13 på dagen... 
Ohh vad jag inte vill vara Gabriel kl 07 idag när Noel står och skriker med sin glada stämma... -Papppa... Papppa.. Pappppppppa... ha ha ha gullungen.. 
Tur det finns barnTv ibland... 
Igår var jag ganska OK i ryggen, e inte det nu dock, men efter 2 Panocod så känns det lite bättre.. 

Ne nu ska jag bara vänta på att få åka hem o sova, ute e det halvstorm och ett ordentligt ÖS-regn med hagel... Hoppas verkligen det hinner försvinna tills jag ska ut o cykla.. 

Nu e min blogg låst, känns bra. Nu vet jag vilka ni e som läser och det känns tryggt... 
Nu kommer jag inte ha så många läsare längre.. men det gör mig ingenting, jag skriver mest för eran skull, ni som mailat el velat ha lösenordet.. Jag e inte alls ute efter att få en stor blogg, inte för att jag tror att mitt vardagstjafs e så populärt heller men nu e den liten och så får det vara, det betyder massor att ha koll på läsarna..


Ha en bra Midsommardag alla...


 



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?