23.00

O nu känner jag mig ganska så pigg, somnade hemma hos mamma innan jobbet o sov till 20.3o.. Nu e dippen ihoprörd o chipsen ska öppnas o till det blir det en cola.. Onyttigt som attan, men jag startade allafall med grönsaker, ha ah ah..
Har bara 8½ timme kvar o jobba...
Innan idag när jag o Gabriel åkte o handlade trodde jag att jag åkt på värsta maginfluensan, mådde skitilla, ville bara kräkas, Gabriel tyckte att jag skulle ringa jobbet o sjukanmäla mig men icke... Enveten som man e, la mig på soffan o när jag vaknade var illamåendet borta.. Gött.. Konstig känsla var det att få sånt akutillamående, varenda gupp på vägen känndes hemskt.

Jaha då var Let´s Dance över, jag som hejjade på Lajla, hon var ju helt klart proffsig i sin fridans.. Men de gjorde mig inget att Magnus vann, han e stor o go.. Kan inte va lätt o dansa me den kroppen..  
Imorrn e de Robinson igen, spännande, stackarna, hamna i ett träsk, jag hade dött om jag mötte den äckliga ormen alltså, fyfan inget för mig.. Men de e kul o titta på...
LillaSyster.... ska inte du söka?? h ha ha ha

Bebisen har börjat hicka, känns alltid lika lustigt, det hoppar i magen.. Om en vecka ska det beställas tid för könsultraljud..
Imorrn åker vi till Fynda i Falkenberg för att kolla Barnvagnen, EasyWalker.. Se om den e lika fin i verkligheten, men först ska jag sova.. Tills klockan 13, så vi e inte iväg förrän 14.. En liten lördagstripp allafall..
Sen e de ju alltid kul o gå på Fyndavaruhuset o glo på allt annat som finns..
Sen e de nattjobb igen...

På söndag... Ska vi få titta i huset, TOMT.. Det ska bli kul o se hur det ser ut omöblerat o i dagsljus.. Vi ska mäta fönster och lite andra saker.. Så att gardiner kan köpas/sys..
Skrev ju innan att allt helst ska va klart innan jag blir rund som en tunna..

Gabriel ska väl troligen räkna på isoleringen mm mm åxå.. Spännande e de allafall..

Ne.. undra om jg ska leta upp nåt att titta på eller om de e webb-tv som gäller..
Igårkväll kollade jag på Den Rätte för Rosing på webbtvn... Ärligt, vad e de för killar, småpojkar juh... Hugo 19 år.. Ja ja, knäppt program men varför vill man se det??  Nästa program e det sissta o det får man väl åxå glo på, sen e det avslutat..

Ska kolla runt nätet lite åxå, letar lite tyger o möbler... Finns många fina tyger på tradera ju.. Där kan man fynda..

Ne bara en massa tjat..
Sov gott alla...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?