Äckligt...

Filmen jag ser nu eller småtittar på e vidrig... The Hills have Eyes heter den o de e en rysare från 2006..
De e nog det vidrigaste jag har sett på länge alltså..
Ska någon v de stackars familjemedlemmarna överleva, jag vet inte ens varför jag ser eländet... Fyyy tur man inte ska sova inatt...
Filmen handlar om en familj som e på semester, dom stannar vid en bensinstation, där dom blir rekommenderade en genväg, bilen går sönder och givetvis var det ingen genväg utan mitt ute i ödemarken, där inser dom snart att dom inte e ensamna.. Och mardrömmen har bara börjat...
Allafall vart jag vill komma med detta e att ni som älskar att se rysare/skräckisar ja de värsta filmerna som finns se denna vidriga filmen...



O det ska visst finnas 2... En efterföljare med.. fy fasen...

Det värsta e att de e en liten bebis med i detta kos, det borde va förbjudet...
Ja ja de e bara på låtsas...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?