En lugn superdag...

Har vi haft idag...
Gabriel hämtade mig o barnen vid 12-tiden o vi åkte till stan, sprang in en snabbis på MamaLiving, där köpte jag ett par jeans o så en bikini... Sen körde han oss till simhallen, o vilken tur att jag hittade en bikini, hade inte kommit i baddräkten för att magen e för stor... Gravidmage... :-)
Vi badade o hade mysigt, efter badet fikade vi.. o sen åkte vi hem till mamma... Trött va jag.. Vid 17 kom Gabriel o jag fick paket.... Gissa vad...
EN ALLDELES EGEN FINASTE ROSA MINIDATAN.. SÅ GLÁ JAG BLEV...
Min älskling e bäst, alltid... Ja e lycklig över min nya dator...
Efter fika o pill me datan åkte ja o mamma o handlade mat, grillat från Sörse.. Sååå gott va det...
O sen kollade vi på Let´s Dance innan vi åkte hem, Nu sitter vi här o gäspar... Sängen e det snart, Noel vaknar tidigt varje dag till och med på lördagar..

Jag har vart lite bättre idag, kanske för att dagen vart lugn...  Skönt att ha såna dagar ibland....

Här e lite bilder från dagen...

Storprinsen....



Miniprinsen



Noel e galen i vatten...



Melwin....



Galna ungen älskar att åka rutchkanan... om och om... länge länge...



Trött Noel...



Det bästa e glassen..



En alldeles egen glass..



Gott me grillat från Sörse...





Gonatt alla.....


  Jaqueline  

Åh, en gen rosa dator! Jag dööör!

hmm, ska nog be Michael lära lite av Gabbe så kanske jag kan få något sånt när jag fyller år med!!!



Ha en fortsatt trevlig helg! KRAM

Datum: 2009-03-21 / Tid: 07:37:31
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?