En lyckad dag..

har vi haft idag, vi har haft kalas för Melwin så här har vart folk från 15-20-tiden.. Vi har käkat gott o fikat kaffe och prnsesstårta, Melwin fick fina presenter som han rev upp.. Han öppnar ett paket supersnabbt..
Jag e lite arg på mig själv just nu för jag har glömt o ta kort, tog nårra på tårtorna men de e allt, tråkigt nu i efterhand, men man kan inte tänka på allt ju..
Farmor o Rune kom ifrån Borås o pappa o Ulla hade vart i Halmstad hela helgen o kom vid 16.30.. O så kom mamma, Ela, Mikael o Leo och Johan o Helena..
Nu har Melwin haft färdigt sina kalas... Han o jag har suttit o byggt lego tills klockan 21, nu sover han gott i sin säng o imorrn e det inskolningsdax..

NÄSTA helg ska vi träffa ägaren till huset, o han ville bara träffa oss innan men det ser ut som att vi ska flytta snart.... Yippie... Igår var vi o kollade på huset invändigt, det e ju inte topp-modernt men med lite färg o fix blir det kanon för oss, barn-rummen var perfekta  och sovrummet som vi kommer att ha isf e jättestort med WalkInCloset..
Köket e perfekt o altanen e enorm... Tänk vilka fina sommardagar/kvällar vi kommer att ha där.. Tror att vi kommer trivas kanon om vi flyttar..
Så nästa helg gäller det, spännande, man kanske inte ska hoppas fööör mkt, jag e allafall sån osäker tills man får ett helt 100 % JA... Men vi e allafall helt klara med våra funderingar så vi flyttar 1 Juni om vi får det..
Hela sommaren i ett eget hus med trädgård och 3-5 min till havet... Underbart..

Jag e jättetrött som vanligt, bebisen e mer o mer aktiv för var dag som går nu... Känner sparkar titt som tätt men de e bara mysigt nu, inget ont alls..  Mini mini fötter som bara buffar där inne..

Syrran o barnen kommer hem den 22:a mars, skitkul o träffa dom igen, o så får Melwin o Oliver träffas lite åxå...
Ska bli väldigt kul o se Felicia med hon e snart 8 månader, tänk att hon kommer vara 1 år nu när vi får våran bebis..

JO... Igår fick vi en till rolig nyhet...

                          Jacob o Lisa ska ha bebis i Augusti- Amon ska bli storebror... Grattis till er ifrån oss...





Ne... nu ska jag avsluta här e skit-trött ska kolla reprisen av Mästarnas Mästare sen e det sängen som gäller, ska bli skönt imorrn e det full rulle hela dagen... Alltis trist när helgen e över...

Ha de bra alla..

  Loa  

Walking Closet???? e de desamma som pisseränna?!!

Datum: 2009-03-02 / Tid: 21:49:14
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?