Fattar...

Knappt att jag sitter här med min fin rosa dator...
Idag fick jg sovmorgon o kom precis upp... Känns superskönt, ska snrt börja fixa lite här... Ikväll kommer Johan o Helena o Mikael, Ela o Leo... Sk bli himla kul för idag har jag chans att vila innan de e kväll..

Melwin sitter här brevid o kollar på film, Noel hade visst vart uppe tidigt så nu fick han en flaska välling o sover igen, Gabriel åkte nyss till bygget för att visa upp huset för en eventuell ny kund... Så här de bara lugnt..
Senare ska vi åka o handla o så ska Melwin köpa lördagssgodis..

Jg har massa ren tvätt som sk in i garderober o lådor, de e nog det tråkigaste som finns tror jag.. Ska bli skönt sen för när vi har flyttat har vi en Megagarderob + en hel radda med vanliga garderober, så snart får vi ordning på kläderna..

Det skulle bli sol idag men vart e den?? Hoppas den kommer fram snart då känns det mkt roligare att gå ut..

Jag vet ju att många läser bloggen så... TACK för alla gratulationer igår, alla som ringde alla som sms:ade o alla som skrev på facebook o dom som skickade kort, TUSEN TACK... Nu e man snart tant..

Så här ser min dator ut....

Produkt bild

Sååå fiiiin...
Ha en underbar lördag alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?