Helgen som varit...

Ja... hur ska man sammanfatta denna helgen...
I lördags åkte hela familjen till stn gick snabbt på torget o sen till bolaget o efter det handlade vi.. Känndes som att vi var i hela staden.. Efter det åkte vi hem, städade lite, förberedde maten o fixade ute..
Klockan 18 kom Johan,Helena, Mikel o Ela.. Jag fick ett jäätefint ljusfat o en ursnygg mammakjol..  Tusen Tack igen...
Gabriel tände grillen o snart var maten klar, mumms, Potatisgratäng, kycklingfilé, kotletter, sallad o till det hade vi bearnaíse o rödvinsås... MÄTT blev jag efter en jätteportion..
Trevligt hade vi och till dessert hade vi tårta... Som min man hade fixat från Kvantum..
Kvällen var ganska lugn, vi tjatade o sen hade vi frågesport ur vår nya AHA-serie, det var faktiskt riktigt skoj..
Ja o Ela satte oss på soffan o tjatade  o vid 02 åkte dom hem.. O jaaag o Gabriel somnade på soffan ha ha ah...

Söndagen var en dag med både sorg o gjädje...
min syster o barnen kom från Hemsedal... Jättekul... Kl 11 kom dom till oss o barnen lekte direkt, vi fikade o tjatade, o efter det gick vi ut, barnen cyklade o lekte i sandlådan...
Va kul dom hade, dom e verkligen nära dom 2.. Melwin var överlycklig att Oliver var här...
Efter att vi vart ute en stund gick vi in igen o drack ännu mer kaffe o barnen fick lite mat.. Vid 3 bestämde vi oss för att åka till stan.. Vi gick in snabbt till Fyndmagasinet, (FYND- undraar vad det står för, till och med BR e billigare på leksaker) Melwin fick ett legopaket från Anna, o familjen, sååå glad han blev..
Vi satte oss direkt hemma hos morm orn o byggde ihop allt..
Senare åt vi från Campino o brnen ville ha HappyMeal... O vid 19.30 åkte vi hemmåt.....
Barnen vr jättetrötta, speciellt Melwin som slocknade i bilen..
Noel somnade direkt o vaknade först klockan 8 imorse...
Ja o Gabriel kolla lite TV... O sen somnade jag igen på soffan.. Trött som man e...

IGÅR SKREV VI KONTRAKTEN TILL HUSET, ÄNNU MER VERKLIGT NU, KÖRDE FÖRBI IGÅR IGEN O VISADE ANNA HUSET HON TYCKTE DET VAR JÄTTEFINT... sPECIELLT ATT DET LIGGER SÅ PERFEKT..
SÅ SA VI TILL VÅR NUVARANDE HYRESVÄRD ATT VI FLYTTAR DEN 1:A JUNI, O VI FICK LOV ATT HA KVAR DENNA LÄGENHETEN TILLS DEN 3:E JUNI, VILKET E JÄTTEBRA, FÖR DÅ KAN VI BOKA FLYTTSTÄDET TILLS DEN 3:E  O SEN E DETTA ETT AVSLUTAT KAPITEL..
JÄTTEGLADA E VI FÖR FLYTTEN....


Ja annars e ja inte såå himla sugen på o blogga, natten har vart piss, dåligt med sömn o så har man vaknat hela tiden..

Inatt ska jag jobba o sen e jag ledig tills fredag igen... Ska umgås en massa med syster o barnen.. Men idag ska dom åka till Dalstorp o va borta hela dagen, Melwin e på dagis tills 4 o jag ska till stan med Noel sen...

här kommer allafall några bilder.....


Den fina tårtan...



Finaste rosorna från mannen o barnen...



Leo får host medicin....



Söta Felicia.... redan 8 månader...



Ja, jag har vart usel på att fota, ska skärpa mig, inga bilder på Melwin, Noel o Oliver.... men det kommer...

  ela  

hej!



Ett stort tsck för i lördax, det var jätte god mat som vanligt och jätte trevligt. va stor Felicia har blivit. De växer fort. Tack ännu en gång.

Datum: 2009-03-23 / Tid: 09:57:29
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?