Jobb igen..

Då sitter man här, de e tur att ja fick ta med mig mammas data till jobbet inatt för de e verkligen skit på tvn.. Gabriel var tvungen att jobba på sin data o då fick ja lite smått panik, ingen data inatt hur ska detta gå, men så fick ja låna mammas, tack för det snälla du..

Gabriel o barnen åkte direkt efter maten idag, dom skulle förbi Johan o kolla dom har äntligen påbörjat sitt husbygge, spännande.. Melwin var lika slut idag efter dagis, helt svett o jättetörstig, han får verkligen ut all sin energi där, han har superkul, de e så skönt.

nu ska ja ska kolla lite på webbtv, jag vilade inte direkt nu innan jobbet ja o mamma åkte på loppis istället, Gif har ju öppet till 20.oo o vi var säkert där i 1½ timme o kollade på allt som fanns, hittade en soffa som skulle passa perfekt i Melwins rum, den var nu träfärgad o med dynor i, den hade blivit skitsnygg med nytt tyg o om man målade den vit..
Ska fundera, men den kanske inte finns kvar nästa gång 100 spänn kostade den.. Fanns verkligen massor med saker där. Köpte bara ljusstakar o ett Tarzan puzzel till Melwin för ynka 10 kr. Om man e lite händig kan man fixa nästan vad som helst..

Så efter vår lilla tur åkte vi till mamma igen jag hann dricka en kopp kaffe o sen var det dags att cykla till jobbet..
Nu har jag läst en massa bloggar hittat en hel del nya intressanta..

Har faktiskt inte så mkt att skriva om, de händer inte så mkt när man jobbar natten man e mest bara hemma o tar de lugnt på dagarna..

På fredag e det BUS-fabriken som gäller, då ska Melwin o Alvar träffas igen, ska bli väldigt kul.. Noel kommer nog gilla att klättra där nu med, en sak e säker ja ska inte ge mig upp i den förbannade vulkanen, ALDRIG mer, får svettningar bara ja tänker tanken, ne ja kommer nog sitta bra på en stol me en kaffe i handen.. Ska nog inte överanstränga mig måste tänka på ryggen.. O där får man verkligen böja o tänja på alla leder när man busar med barnen i alla möjliga klättergrejjer.. Känns inte som ja e så smidig just nu.. Magen börjar verkligen växa nu..

Nu ska ja glo på halv åtta hos mig, missade det innan.. inte jättespännande men ändå kul, nu e dom ju på Gotland, mkt saffransgrejjer..

Gonatt alla ni som ska sova nu eller kanske redan gör det..
  lina  

å vi har vulkanen på film...hahaha..."johanna du visar korven" :) Hoppas du sover gott nu ska jag cykla till läjjet :)

Datum: 2009-03-12 / Tid: 07:02:35
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?