Lördá

Idag sov jag till 13.45, trött var jag.. då kom nämligen Gbriel med hela barnaskaran, jag gjorde iordning mig snabbt för vi skulle iväg, men när vi kollade öppet-tidern på Fynda så blev vi såå besvikna, dom stängde redan kl 16 o då känndes det meningslöst o åka, man vill ju inte stresstitta så vi valde att åka en annan dag istället..

Istället åkte vi till Tre Toppar o åt första kulglassen i år, såå gott men såå mäktigt, jag tog en banana-split i rån.. Barnen mumsade i sig glass o efter det kollade vi på fiskebåtarna, tog en del fina kort men dom e i mammas kamera just nu. Sen körde vi en runt kollde på ett hus som jag förälskat mig i, sen körde vi förbi Apelviken o kollade, tänk nästa helg kommer en massa turister.. Det e ett riktigt vårtecken för mig...
Jag o mamma handlade på Willys o sen körde vi hem o lagade mat, Fläskfilé m klyftpottis o chmpinjonsås.. Direkt efter maten åkte Gabriel o barnen hem o Oliver sover hos oss inatt igen, dom har byggt koja i Melwins säng..

Klockan var så mkt att jag hann inte vila direkt innan jobbet, kollade på första halvan av Robinsson o efter det cyklde jag iväg till jobbet.. 
Nu har jag 5½ timme kvar o de e skit på tvn så jag ska kolla lite webbtv nu, Vårt bröllop i era händer på 3:an får det bli nu först.. Igår kollade jag igen allt jag missat på tv4 - Replay så det finns nog inget nytt intressant där.. 


Senare ida ska vi till huset o sen ska vi på barnkalas ute hos Lina o Andreas ska bli kul o se deras nya lya åxå.. Först när jag vaknar sk det shoppas present till Saga.. E ute i sissta minuten men som tur e har hela staden öppet dagen efter löning..


Ne nu ska ja ta o glo lite tv..

Inget kul o skriva om, dagarn e minimal för mig då jag jobbar natt, allafall dessa 3 dygn på raken..





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?