Nyvaken..

Eller ja nästan e jag det, har allafall ätit min kycklingsallad o nårra knäckebröd till frukost.. Tur att det finns kaffe alltså, nu e ja pigg igen o natten var hur lätt som helst att jobba, för den tiden som jag brukar bli trött vid 05.3o ca då blev det ljust ute och då blev man mkt piggare direkt.. Så när jag cyklade hem kl 07.3o blev jag ännu piggare för då sken solen.. När det var dags att sova så kunde ja inte somna, låg säkert en timme framför Tvn innan ja somnade..

Så nu vet ja inte vad ja ska göra, kanske att man ska ge sig ut på promenad. Mamma får sin bil idag, nu har hon vart utan den i en vecka o ja har nog aldrig sett nån sakna sin bil så mkt, ha ha ah..
Så nu e AnkiAnka här med en vän som ska köra mamma till verkstaden o hämta lilla pärlan.. Kanske ska man passa på o ta en strandpromenad..

Ikväll ska ja låna mammas badkar innan jobbet, har liiite ont i ryggen e såå rädd att ja ska få lika ont som med Noel känner precis igen hur det känndes när det började. Men det ska inte hindra mig..  Jag SKA jobba nästan hela tiden, sen får ja ha ont då.. Hemska tanke o behöva ha sjukpennig igen, speciellt för mig som bara jobbar OB-tider kommer få typ nada utbetald med 80% av ordinarie timpeng, hemskt...

Neee kanske e de dax att sätta fart här. Snart slutar Gabriel o Melwin ska hämtas halv 5..

Ha en underbar vår-dag alla.
  Jaqueline  

ÅH, här vare nytt!!!



Jag ska uppdatera sen, efter min och liams mysmiddag!

Datum: 2009-03-11 / Tid: 17:01:22
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?