Om 25 min...

Slutar jag... Så skönt det ska bli o sova lite.. Melwin e på dagis idag o mamma ska ha Noel och Oliver, det ska nog gå bra, tror jag..
Nättern har gått bra men nu e ja bra trött som alltid efter 3 pass på raken..

Senare ida tänkte jag gå en sväng på stan o kolla jeans till Noel..  Han har inte mång byxor som passar nu.. Men så e de ju när dom växer...
Det verkar vara skönt ute idag med, o kanske tittar solen fram senare, de hoppas jag allafall..

Senare i veckan ska vi ta en tripp till Busfabriken så barnen får busa av sig en massa..
Oliver vill alltid åka dit när han kommer hem till sverige. O de e ju billigt o gå in o leka där så de e ju bra kul..

Imorrn börjar jag o packa hemma... Snart kommer vi ha flyttkartonger överallt.. Hoppas dessa 2 månderna går snabbt sen.. Vill helst packa o flytta nuuuuu...
De tråkiga e att nu ska vi byta från fiber till vanligt adsl så nu får man säga upp tv o internet o sen skaffa nytt.. Boxen vi köpte till just fiber kostade fasen 1600 hoppas vi kan sälja den..

NU längtar vi tills familjen Engman kommer från Gotland... 25 April ska vi äntligen få träffa dom o då e det Majas kalas o namngivning för lille Axel som redan kommer vara 3 månder när vi ser han för första gången...
Ska bli väldigt kul...

Ne... fyyy e trött e nästan lite yr i huvudet nu, nästan samma känsla som när man e bakis... Nu ska ja ta på mig o cykla hem alldeles snart.. 

Ha en bra månda alla..

  Tora  

soffan är köpt på Chili.

Affärerna finns i Borås, gbg och sthlm. :)

Datum: 2009-03-30 / Tid: 15:04:30
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?