Onsdá

Veckan går.. alltid lika fort, nu har jag fått sova tills 8, min snälla man stannade hemma ett tag så jag fick sovmorgon. Såå skönt de var, känner mig som en ny människa.. Eller... nästan...
Idag vet jag inte alls vad som händer, vet bara att jag måste göra vissa saker, tex. tvätta.. Såå tråkigt de e. Snart kan man hänga ut tvätten så då blir det lättare tror jag när man slipper ha det där fula tvättstativet inne i vardagsrummet..
Kanske skulle man ta o premiärhänga tvätten ute idag det ser alla fall fint ut.. Men med tanke på kylan som var igår så kanske de e detsamma idag..

Jag ska allafall inte slösa bort en massa tid här framför datan...

Har funderat mer o mer på en syskonvagn, En Easy Walker.. Ganska lika urban junglen men billigare..

För sittdel + 1 liggkorg kostar den 9098:- O så här ser den ut...



O så här med 1 liggkorg....



Finns i en massa fina färger o verkar faktiskt kanon... Får väl åka till Barnvagnshörnan i Falkenberg o titta på en.. Det e ju det viktigaste den måste ju kännas bra, ha bra kvalitet o dessutom vara mkt säker..
Hade ju först bestämt oss för en Teutonia Cosmo men har funderat om lite, tänkte om jag ska ha Noel hemma hela tiden under mammaledighet nr 3 så vil jag ju kunna ta mig ut o gå, ut på stan osv.. O de e nog inte så lätt med bara en ståbräda...
Annars så såg jag en Urban jungle syskonvagn på blocket, nästan ny + en liggkorg för 7000:-
Kanske blir det en begagnad, ja ja vet inte just nu, de e jobbigt när man står mellan 2 förslag, syskonvagn eller singelvagn... Det får vi se, de e inte dax att beställa vagn förrän om 1 månad så än har jag tid på mig..

Någon som vet något om Easy Walker???

Ne... nu e tvätten klar, allafall första maskinen, hänga vika, skaka o sortera... ohh såååå kul....

Ha en fin onsdag alla...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?