Onsdag..

Fy vad veckan gått fort, redan onsdag.. Kanske gått så snabbt för att vi knappt vart hemma.. Vi har kommit hem o då har jag lagt mig e verkligen skit-trött nu, orkar typ ingenting man blir trött på sig själv.. känner inte ens för att kolla datan, o DÅ e jag trött.. Kanske dags att börja med niferx nu, extra järn skadar ju inte..

Förkyldningen ger sig inte alls, vaknar varenda morgon med huvudvärk o täpt i näsan.. Nyser typ 5 ggr på raken när jag vaknar.. Neeeej de e inte pga dammråttorna...
vilken tur att jag e helledig nu tills på tisdag så man slipper förlora ännu fler pass..

Melwins inskolning går super, han tycker det e såå kul, i måndags var vi bara där i en timme och då var jag med han hela tiden.
Igår var jag bara med en liten stund sen satt jag i fikarummet en stund o sen tog jag en promenad med Noel som var övertrött o grinig så han somnade  i 45 min.. Och då var Melwin med på samling, fruktstund och sen var dom ute över en timme..
Han hade så kul och lekte jättebra med dom andra barnen, efter det kl 11.30 promenerade vi igen till McDonald´s och åt lunch där,  det händer inte alt för ofta att vi går in o äter där så Melwin var överlycklig o åt upp hela sitt Happy Meal o äpplen.. 

Efter det gick vi över till Ö&B kollade lite där, mamma kom dit och efter det åkte vi till fyndmagasinet o bytte Melwins lego han fick av Johan o Helena.. han valde en grävmaskin..SEN åkte vi till stan o fikade med Annika.., anki..
Barnen hade jättekul o lekte.. Dagen var minst sagt fullproppad.... 
Klockan gick och vi åkte med mamma hem, Gabriel kom o vi gjorde bara Gulaschsoppa till det hade vi bröd o ost, barnen gillar det och vi åxå... drack lite kaffe o sen åkte vi hem.. Jag var sååå trött la mig på soffan, halv åtta la jag Noel o Melwin fick vara uppe lite o leka med sitt lego..  Han sitter så snällt vid köksbordet o leker o tycker de e såå kul.
Melwin kom isäng nio, men det gör inget, ibland kan han tycka det e mysigt o få sin egentid med oss på kvällarna, o så får han sova längre på morgonen så idag gick han upp 08.15..

jag slocknade på soffan o sov där medans Gabriel gjorde ritningar o annat jobb.. Gabriel fick nästan släpa upp mig.. ha ha vilken syn de måste va...

Idag vaknade ja o Noel klockan 8 o sen kom Melwin, o vi åt frukost o klädde på Melwin sen kom Gabriel o hämtade honom för idag ska han var SJÄLV på förskolan, i 3 timmar, så idag ska han även äta där, hoppas allt går bra.
Det tror jag nog att det ska gå, han har väldigt lätt för att leka med nya kompisar..

Så kommr han hem vid 12 sen, Jag o noel ska vara hemma idag, behöver dessutom tvätta o fixa lite.. Gabriel ska jobba över så då tyckte vi att det var bäst om jag o barnen var hemma för det kunde bli väldigt sent.. O sen måste jag fixa mina blommor, dom e lite ledsna nu.. 

Tänk om man kunde börja packa snart... perfekt nu innan jag blir STOR o orörlig...

Ne nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan det ska röjjas..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?