Redan torsdag...

O idag ska ja o barnen ha en riktig hemmadag, det ser ut att bli fint väder ute så vi ska ut o sortera uteleksakerna o göra iordning Melwins cykel.. Sen ska uteleksakerna skuras o tvättas, tror ja ska slänga alla gamla hinkar o spadar med, dom ska få varsitt nytt set till sommaren istället..

Igår han jag inte blogga, sov till 13.3o sen åt ja frukost  efter det åkte jag o mamma till Rusta o kollade in deras vårnyheter, fanns mkt fint speciellt till trädgården, för det kommer vi ju ha en egen snart...
Fanns åxå en massa fröer som jag ville haft men inga planteringskrukor så jag väntar, ska skaffa krukor först, sen e det snart dax att börja..
Hittade ingen färg heller så det blir att åka nån annan stans o handla det, däremot hittade jag en superfin tapet, en som jag skulle vilja ha i mitt o Gabriels sovrum.
Det ska bli UNDERBART att flytta...

Gabriel o Melwin hämtade mig o Noel vid 17.3o tiden då lyxade vi till det med godaste köttbullar o mos från hankiosken.. Som vi satt o åt i bilen... Sen åkte vi hem, det var läggdags för Noel men Melwin fick vara uppe ett tag med oss för idag e han ledig. Sen kollade vi på webb-tv i sängen o somnade gott..

Idag ska jag även packa ner allt som e i vitrinskåpet med.. Så vi har att göra här.. men först blir det en lugn morgon, Noel ska snart sova igen o då har jag lovat Melwin en film.. jag behöver ändå ta tag i tvätten..

USCH, jag vill inte fyllå år imorgon, o jag vill absolut inte fira min födelsedag.. jag vill bara sova..... Jag har bett om en filmkväll så det hoppas jag att jag kan få.. För bra, kan jag inte säga att jag mår, e bara trööööötttt...
Så e det ibland, jag har fått världens hemskaste munsår som gör mig på ännu sämre humör, jag får sällan munsår, o nu gör detta förbannat ont, har tillomed vaknat av det inatt.. Nån som vet hur man ska göra för att få et att läka??
Tandkräm ska ju inte vara så värst bra..

Ne nu ska ja sluta klaga.. Jag vill bara vara pigg o kunna pussa på mina barn.. Har en som sover gott på andrra våning.. ha ha ha har ropat nårra gånger nu men inget svar.. Noel däremot vaknade första gången 0
4.40 imorse, men somnade om gotti våran säng sen..
Ja o Noel gick upp 07.. fyy de e lite tidigt det..


Ne nu får det vara slut på latheten, dags att klä på den lille o sätta fram frukost till den store..

Ha en underbar dag...

  Jaqueline  

Hehe, ojojoj, nu blir du snart gammal =)

Jag hopas iaf du får en fin dag i morgon och en härlig filmkväll! Grattis i förskott!



Min tokunge vaknade också tidigt i morse, 05.20... dags att stiga upp, jepp jepp =(



Kramar

Datum: 2009-03-19 / Tid: 12:53:54
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?