Regn...

regn o regn .... så jäkla tråkigt väder, Melwin kollar på Transformers o Noel leker med bilarna.. Jag håller på o bakar nu e sissta plåten med bullar i ugnen, Så nu har vi bakat äntligen, gott med lite nybakt hemma, vaniljkakan e slut för vi har ju haft fikabesök idag...

O vi fick inte veta idag om vi får huset, såååå tråkigt men så e de, hyresvärden var jättetrevlig och det enda han kunde säga var att han tyckte om oss och tyckte om våra ideér o att han var nästan helt säker på att vi skulle få det men han kunde inte säga säkert för han hade en annan familj åxå som han inte träffat ännu, han hade bara emailkontakt med dom och dom skulle titta på huset idag.. Så vi ska få ett svar så fort som möjligt, men han ville allafall ge dom andra en chans eftersom han hade kontaktat dom. Så nu får vi hålla tummarna ännu mer, men vi känner oss ganska säkra..  Men ja lovar att skriva när vi vet mer om det..  (han gillade allafall min vaniljkaka)

Gabriel har åkt till bygget o ska va där o jobba en 3-4 timmar, sen när han kommer hem ska vi laga mat, idag blir det Köttfärslima med potatis o sås o kokta grönsaker... Sååå gott..
Så nu efter allt bak vet jag inte vad jag ska göra, de e inte precis lockande att gå ut i detta vädret, så vi blir nog inne o slappar.. e faktiskt lite hungrig redan så ett par knäckemackor vore inte helt fel..

Hade vi fått ett svar idag hade jag säkert börjat packa redan ha ha Sortering tar sån tid o så kan man packa saker man inte behöver.. Så skönt det vore o flytta..,
Tänk va stor jag kommer va 1 juni.. HÖG-gravid.. Men de ska vi nog fixa..

Ne dags att ta bullarna...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?