Såå bra..

Ha ha ah aha ha ha ha faaaaaaaaaan va kul, WIPE OUT.... Helt klart ett program i min stil. Ja o Gabriel vek oss av skratt, tårarna rann och magen knep.. kommentatorerna var ju helt klart bäst.. Synd att Norge vann bara..

Nu ligger ja här i soffan o e egentligen skit-trött men så tar man fram den dumma datorn o så fastnar man, samma sak varje kväll att man inte lär sig.. Ligger mest o funderar på vad jag ska hitta på imorrn med barnen.. Hoppas på fint väder o så tänkte jag ta bussen till stan så att Melwin kan hämta ut sin bok, som man får när man fyller 4 år..  O så blir det säkert en fika med mormorn åxå..
Skulle såå gärna vilja lägga mig i ett solarium men de går ju inte, man känner sig blek nu, vill ha sol o vår.. Men de e ju snart dax för det o då kommer tiden gå jättesnabbt.

Jag drömmer om att börja plantera, jag vill ha massa örter och så har jag bestämt att allt ska vara i krukor, allt för att slippa äckliga sniglar... Vill åxå ha häng-jordgubbar så snart e det dax att förbereda allt man vill ha till sommaren, en del frön tar ju sin lilla tid att få upp..
så nu har jag hittat helt vanliga lerkrukor som jag tänkt måla svarta.. dom e såå billiga o så bra.. Med lite färg blir dom till och med snygga..



Ne nog om sommardrömmar nu... Förmodligen går jag höggravid o vankar och tjostar... tjock o rund.. O så säkert med en hel del foglossning... ja de e inte härligt att vara gravid, men som man säger helt klart värt allt besvär när man har sin skatt på magen o lyckan e total..

Nu ska jag glo klart på mästarnas mästare o sen e det bums i säng... långa dagar med busiga barn här hemma..
  lina  

erkänn det var bra, så jävla roligt hade jag. Men det var ju Danmark som vann ;)

Datum: 2009-03-09 / Tid: 07:57:17
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?