Äntligen morgon...

Ohh samma känsla varje gång, denna långledigheten e underbr att ha på sitt schema, en semester var 6:e vecka kan man säga... Natten hr gått bra trots skit på Tv...
Kollat lite för skoj skull på de mest populära bloggarna... Harreguuuud e det så o vara tonåring nu för tiden, OK, man var väl inte så himla bra själv, men vissa man läser, som 14-17 åringar skriver, man får en chock...
Bäst att inte läsa, eller jag vill inte läsa igen för det var bara löjligt ju..
Föräldrarna kan väl knappast veta att deras döttrar håller på så på Internet... Oh my goood.. Ja ja nog om det...
Men vissa gör allt för att bli populära...

Det e konstigt väder nu tycker jag, har haft huvudvärk från o till nu i 3 dagar, de känns som att det skulle behöva komma ett ordentligt oväder o ställa allt till rätta igen, nu e det liksom lite kallt, lite regn o sen kan det bli kvavt o jättevarmt... Jobbigt när det e ostadigt..
Nu ska jag sova gott till 13-14 tiden o sen får vi se vad vi hittar på... Kommer troligen vara jättetrött ikväll, men Gabriel tyckte vi skulle grilla, vi måste ju ändå äta, hur trötta vi än e..
O så jobbar han imorgon igen, stackaren e aldrig ledig nu för tiden..

Ja... Jag e troligen tvungen att jobba på midsommar.... Men de e rätt lugnt, jag får börja 1½ timme senare och då tar jag taxi in till jobbet, sen jobbar jg hela den helgen... StorhelgsOB, så de e väl OK.. Även fast jag e lite sur för att en endaste semesterdag jag begärt inte kan bli beviljad... De e väl lite dåligt kan man tycka..
Hade det vart julafton o jag begärt semester så hade jag total-vägrat o jobba... Fy fasen att inte få fira med sina barn..
Så e det med detta yrket verkar det som, klart att man e beredd på Obekväma arbetstider, men man måste åxå få lov till semester... O speciellt när man i stort sett aldrig tar semester när man jobbar..

Nu ska jag packa ihop mina saker här... Har inatt ätit choklad.... sååå gott, inte nyttigt nej.. men så gott..

Tomatmanin e kvar, ohh kan verkligen äta en hel påse tomtaer utan problem...

Gabriel kommer med barnen till mamma kl 8 ca.. Då kommer jag troligen vara vaken fortfarande...
Sen får vi se hur det går med sovandet, men det ska nog gå fint...
Jag brukar sova typ mellan 8 ibland 8.3o till 13.30 ibland 14... De e inte mkt... Mina arbetskamrater när dom jobbar natt sover dom till typ 16-tiden o sen sover dom en stund innan nattpasset åxå..
Jag sover ju minimalt.... Ca 5 timmar, de e bara 15 tim på 3 dygn.. O de skulle jag ju lätt kunna sova på ett dygn...

Ne... meningslöst inlägg kanske, men jag fick tiden att gå...


Ha en fin dag alla, de flesta e ju lediga... :-)




 




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?