Då va de måndá ida...

O som vanligt e man uppe med tuppen...
Noel stod o ropade efter pappa kl 6.3o imorse... Så de va bara att plocka fram sitt allra bästa morgonhumör och gå upp... Sätta på Bolibompa o lägga sig på soffan o vakna till liv.....

Nu känner jag mig hyfsat vaken... Funderar på att ta tag i 2:a våningen idag... Packa lite, byta lakan en sissta gång.. Eller de e lite tidigt ännu, brukar ju byta varje vecka.. Får se...
Allafall ska kläder sorteras o jag ska gå på nappjakt... hur kan alla nappar helt plötsligt vara borta...
Till helgen ska vi köra ytterligare 2 lass till huset.. Sen e vi nästan flyttade.. Kommer ha lite kläder + de stora möblerna kvar..

Ni skulle sett Melwins min när jag sa till han förra veckan att : Melwin... Jag tror att vi ska måla ditt rum vitt...
Han såg helt förstörd ut stackaren, NEEEJ inte vitt... Ohhhh...
Så nu har jag tänkt om igen det får bli 3 vita väggar och en blå... Då blir han glad....

1:a och 2:a juni får vi nog sova hos mamma, så att vi kan måla klart. Jag ska inte måla jag får inte för Gabriel, o de e nog rätt bra.. Kommer ha fullt upp med att inreda stället...

JO.... VI HAR HITTAT EN TAPET... NÅGON SOM KAN TAPETSERA????? VI VORE VÄLDIGT GLADA OM VI KUNDE FÅ LITE HJÄLP, DET KOMMER BLI 3 BÅRDER MED VÄRLDENS SNYGGASTE TAPET...
SÅ DET E INTE MYCKET, MEN FÖR OSS SOM INTE KAN.....

Senare idag ska jag o lilleman ta bussen till staden... Vi ska hämta Melwin idag för Gabriel e i Halmstad o jobbar denna veckan så han blir sen..
Sen blir det troligtvis torsk i foliepaket till middag och sen ska jag åter igen jobba.... 3 nätter på rad igen.. ´SEN e jag ledig....
Så nu kommer vi bosätta oss i stan nårra dagar..

Igår hade vi en riktigt slapp dag... Åkte omkring i bilen..... Sen skulle Gabriel jobba en stund, så vi åkte till mamma, slappade lite där... Sen åkte vi en runda med bilen... Hade verkligen ingen ork alls... Barnen var åxå trötta igår.. Dom undrar väl vad det e som händer, Melwin vet och förstår men Noel han vet ju ingenting..

Käkade hos mamma o sen åkte vi hem, la Noel direkt o Melwin duschade innan han la sig..

Sen gick vi åxå o la oss kl 21... Så skönt de var.. Kollade tv i sängen men Gabriel somnade snabbt..
Jag stängde av 22.30 o smnade direkt ja med..

Ne... Nu får jag väl sätta fart här hemma... Känns tråkigt men de e en del o göra.. Klockan e halv 8 o Noel ska väl snart sova ien.. -han brukar bli trött snabbt när han vaknar tidigt..

Ja har inga roliga bilder alls o lägga in, har tömt kamerorna nu men glömt ladda batterierna..

Ha en bra måndag... :-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?