...

Vid 13- tiden gick bussen till stan... Jag o barnen gick till stora vägen men det visade sig att vi missat bussfan, även fast jag var där 8 minuter innan den skulle gå... Så sur jag blev, hade stressat i onödan... Ont i magen fick jag åxå säkert av stressen... Ja ja bara att inse att bussen kommer inte, så vi började gå hemmåt igen... Melwin blev helt förstörd o vrålade.. Superledsen, bussen skulle ju köra oss till Herbert´s.. Då ringde mamma... Melwin fick prata med henne o då blev allt bättre, för mormor skulle minsann komma o hämta oss med taxin... Så när vi kom hem satte vi oss utanför, barnen fick dricka o varsinn tablettask...

Så kom mormorn.... O vi åkte in till stan... Fikade direkt o dit kom även Lina, hennes mamma, Saga o Wille, såå kul för barnen... Dom lekte för fullt..
Satt där ett bra tag.. Anki kom något upprörd, massa saker... Orka... Sen gick vi till Lindex, skulle köpa en grej till Bh,arna.. En sk förlängning... O efter det försvann Anki igen, ja ja massa att sköta... Sen gick vi till BR... O där köpte mormor en skateboard till Melwin, världens lyckligaste unge.... Gabriel kom dit åxå... Jag köpte skydd till armbågar o knäna.. O han var sååå glad o så förväntansfull över att få göra trix på sin bräda.. MEN man måste ju h hjälm o hans var för liten, så vi gick till Team Sportia o köpte en riktig skatehjälm.... Cooling... Sen vr det minsann brottom, han ville ju prova direkt... Så när vi kom hem till mamma fixade vi ordning allt så gick Gabriel o Melwin ut en stund o åkte.. O så glad han var.... Han gjorde trix o åkte ner för en minibacke om och om igen...

Har en massa bilder..... MEN Gabriel har kameran... Jag som skulle fixat det inatt... Men jag gör det imorgon natt istället då.... 

Melwin e allafall helt överlycklig o detta var nog den bästa dagen på länge... Han har pratat om denna skateborden länge nu, o så fick han en av mormor... Vilken lyx... 

Vi åt Flintastek, potatis o sås o sen fick barnen varsinn glass o sen åkte dom hem.... Konstigt det känns har sovit hemma 1 natt sen e det dax att jobba igen... Dessa passen e inte kul... Men jag har inte lång tid att jobba nu 1½  månad kvar så man ska inte klaga... Men de e klart, man hade ju hellre vart hemma med familjen o myst...

Jag o mamma tog en kopp kaffe o kaka (som ja bakade igår) O sen var det dags för mig att ta cykeln till jobbet...

Skit e det på Tv´n, ska kolla lite webb-tv, har missat sjukhuset nårra avsnitt o så vill ja se dagens RoomService åxå.. Sen hittar man alltid nåt mer o glo på...

18 dagar kvar till flytt....... Toklängtar



  lina  

längtar efter att se bilderna på en skejtande Melwin...cooolt...!

Datum: 2009-05-14 / Tid: 06:56:13
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?