inget kul...

e de nu.. Noel blir sämre o sämre... han har vart vaken en liten stund, sen förmiddagsvilan o sover nu igen... Tog tempen o imorse hade han 38 grader o fick Ipren.... Tog tempen igen 13.30 o då var tempen 39,1 grader o fick Ipren igen stackars lilla prinsen... Han e verkligen skållhet.. Hoppas verkligen inte att han ska bli jättedålig nu i helgen när vi ska flytta. han e ju gnällig mer eller mindre hela sin vakna tid och vill sitta i knät o kramas...
Så här blir inte mkt gjort idag... Typ ingenting faktiskt.. Men jag kramas hellre med en sjuk Noel än o packar o städar, de kan jag göra sen.. melwin tycker såklart detta e dötråkigt för att Noel inte får gå ut, han har vart ute lite själv o cyklat o skjutit med vattenpistolen... men de var inte kul så länge, han ville hellre in till oss, så nu äter han mellanmål, äpple o nyponsoppa.. Jag la fram filé ur frysen så ikväll blir det grillning här.. Bara familjen... I lugn o ro...

Noel i skrivande stund...






Imorrn kväll ska Gabriel ut med "killarna"
ha ha ha dom ska hitta på nåt skoj, men de tycker jag bara e kul.. Jag åker troligen hem till mamma o syr lite till..
Vill bli klar med gardinen nu..  Fanns inget spiderman-tyg... Var på Hema, men det gick inte ens att beställa för det var tom. slut hos deras leverantörer...
Många små grabbar som har Spiderman till Idol tydligen...

Så ja... ett litet inlägg medans man sitter o passar på en sovande sjukling... Vill ju inte att han ska få ännu högre feber... Då tänker jag åka in med han till sjukan...
JAG tycker jag har tjatat o tjatat på läkare, bvc,sköterskor mm mm VARFÖR E HAN SJuK HELA TIDEN???
-Men de e så normalt så normalt.... Fasen ibland tror man inte på dom, o så ibland känner man sig löjlig o tjatig för att man undrar, men nu fick jag höra häromdagen att dom har inte rätt o neka mig ett CRP, O då blev jag lite sur för jag frågade faktiskt om dom kunde ta ett CRP på honom innan dom gav vaccinet förra veckan...
Men dom ville inte det utan gav honom vaccinet trots att jag sa att han e jätteförkyld o hostar...
Så de e säkert därför han e såhär sjuk nu..
Han kunde få lite feber efter 14 dagar sa dom men det har bara gått 7 dagar o han har vart förkyld sen 2 veckor tillbaka... Vad gör man?? man känner sig maktlös..

ja ja.. får hoppas att det går över, de e bara jobbigt o ha en sjukling hela tiden.. För han har säkert vart mer sjuk än frisk...


Ha en bra eftermiddag alla...

  Anonym  

Hoppas lilleman kryar på sig...och stå på dig om du behöver åka in t läkarn....



Kram Kram

Datum: 2009-05-29 / Tid: 14:44:30
URL/Blogg:
  lina  

håller med, stå på dig, ta med gabriel om du tycker att det är jobbigt! (det gör jag) kram kram

Datum: 2009-05-29 / Tid: 17:09:47
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Ulla  

Hej!

Hur är det med Noel?

Har skickat ett mail.

Kramar från Ulla

Datum: 2009-06-01 / Tid: 11:51:19
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?