Lite tid över....

Har jag nu... Så nu ska jag försöka komma ikapp här på bloggen... Vet knappt vart jag ska börja...

Har lovat bilder på melwin me sin skateboard så jag börjar med dom...






I fredags var det bara lugnt... Vi gjorde inte så mkt mer än att när jag vaknade så gjorde jag mig iordning o efter det åkte vi en runda med bilen.. Kollade nere i Apelviken, Noel tycker det e väldigt kul o se havet varenda gång.. När man kör över krönet på Apelviksbacken.. Så ropar han högt WOW.....
Såå kul o höra varenda gång...

Vi mötte upp Gabriel, Melwin o Gabriels kollega i hamnen där åt vi glass, men vi fick sitta inne för de var lite kyligt..
efter det....

kollade vi  vagnen på Babyhuset och har nu bestämt oss för färgen... O nästa vecka ska vi beställa.. :-)
Liggkorgen var inte så liten som jag trodde bara lite smalare, men precis lika lång..
Hittade även ett superfint påslakanset till spjälisen...

På kvällen köpte vi pizza o kollade Tv... Väldigt lugnt..

I lördags åkte vi in till stan redan kl 10.oo för att gå på loppisen på Sparbankshallen..
Fasen vad folk det var där... Knappt att vi hittade en parkering...
När vi väl var där inne så kollade barnen mest på alla leksaker.. Vi fyndade inte så mkt, nårra bilar till barnen, en spindelmannen och det BÄSTA... En HÖGANÄS kruka 15L för 125 kr... Hel o fin o jag var gladast i stan...
Kan tyvärr inte visa bilder på den, har kört den till huset redan..

Efter loppisen kollade vi en tapet på Lyresteds färg... Vi gillade den lika mkt båda två så en rulle blir det så vi får en liten fondvägg... Kommer bli sååååååååå snyggt...
Sen var det dags att köpa lördagsgodis... Åkte till Fyndmagasinet.. Barnen blev såklart jätteglada..

Sen blev det en snabbfika hemma hos mamma....
O efter det var det bara att åka hem o lasta släpet, det blev verkligen knökfullt, o så körde vi det till huset...
Passade på att ta en bild åxå..
Här ska vi bo...


En liten tjuvkik allafall.....


Vi var åxå på glasscafét o åt varsinn glass...



O lekte lite ute...



På kvällen grillade vi filé och gjorde potatis i foliepaket...
Supergott var det...




Sen hade vi myskväll framför Robinsson o Sen lite Eurovision...
Kollade dock inte så mkt, Melwin somnade först i soffan sen var det min tur..
Som vanligt fick Gabriel väcka mig o lyfta upp mig från soffan..

Natten har vart jobbig, ryggen har värkt hela tiden.. Trots att jag knappt burit något igår.. Gabriel bär allt o jag tar kanske lite gosedjur eller en kruka.. Inga tunga saker, men det e just det att man gör saker som får ryggen att protestera o så får jag lida sen.. TRÅKIGT e de...

Blandade bilder från veckan som varit....

Vi tvättar Melwins cykel..



Melwin hjälper mig i köket... :-)



Magen i vecka 30.....



Melwin gör grimascher..



Väntar på mormorn...




Idag blir en lugn dag, mest för att jag inte har någon ork.. vi ska allafall ge oss iväg en stund nu med bilen..
tar nog med Melwins cykel så att han får cykla lite...

Först ska jag ta en turbo-dusch...

Ha en bra söndá...

  lotta  

va mysigt huset ser ut!

Datum: 2009-05-19 / Tid: 18:29:56
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/
  lotta  

va mysigt huset ser ut!

Datum: 2009-05-19 / Tid: 18:30:15
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/
  Lise-Lotte  

Det var mycket ni har gjort. Är huset ert?

Datum: 2009-05-19 / Tid: 18:34:03
URL/Blogg: http://supermum.blogg



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?