Lördá....

Sitter här o äter frukost framför datan... jag vaknade 12.oo idag.. Det var läääängesen jag sov så himla länge, men skönt var det och jag behövde det säkert åxå..
Melwin gick precis ut, han ville cykla lite o Noel vaknade precis däruppe efter sin första vila för dagen..
Gabriel ska snart åka o hämta släpet som står vid bygget o sen ska vi väl köra ett lass till huset...
Senare ska vi åxå träffa mamma, hennes bror+ fru.. Ska bli spännande.. Se hur dom ser ut, dom ska visst vara ganska så lika oss... Konstig känsla ändå med "ny" släkt...

Ikväll ska vi nog träffa johan o helena, ska höras senare o se vad vi ska hitta på.. så än så länge e de en ganska så oplanerad lördag men med massa idéer.. Jag ska ÄNTLIGEN köpa förg till våra sängbord o måla dom, så att dom matchar sängramen... Det blir nog morgondagens projekt, eftersom dom ska slipas åxå först..

Ja.... bäst att sätta lite fart här, halva dagen har ju försvunnit..

Men det e skönt ibland, bara att slippa alla måsten som man annars har varje dag... Ha en fin dag alla i blåsten....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?