Måndá..

O jag tror jag blir tokig på foton, kameror mm mm... Inget funkar just nu.. Så jag har en ganska så tråkig blogg nu utan nya bilder i inläggen...

Gabriel o Melwin försov sig imorse, vi vaknade 6.45, då hade en liten prins redan vaknat o var på superhumör- Noel såklart... Så jag gick upp o hjälpte Gabriel med Melwin, packade väskan o tog på honom sen rusade dom iväg..
Såna dagar e det tur att melwin äter på förskolan, då slipper man stressa med maten åxå..

Jag o Noel sitter nu o kollar Bolibompa... Jag skulle nog hellre sovit ett tag till, men nu när man ändå e uppe funderar jag på att ta tag i 2.a våningen, då vi mest hållt på nere har den liksom blivit bortglömd, barnen e knappt på sitt rum heller för jag har packat ner en massa av deras saker så nu e de ganska tomt o tråkigt..

Melwin blev inte alls så glad på mig när jag hade packat ner alla pussel o spel..
Snart kommer vi att ha ett tråkhem i ett par veckor, men det e det värt.. Gabriel har beställt flyttstäd... Sååå skönt..

Denna veckan ska jag försöka låna mammas tvättstuga o tvätta gardiner, lakan, filtar o massa annat, så man har allt rent när man kommer till det nya.. Nu längtar jag sååå mycket.. Speciellt efter att vi var där igår o såg hur fint o grönt det var i trädgården...  Tänk vilken fin stor gräsmatta vi kommer ha sen, o så tycker ja de e himla skönt att dom inte har en massa land som man ska rensa.. Det e en lättskött trädgård i stort sett bara att gräset ska klippas..

Tråkigt e de med regn men de e säkert välbehövligt nu, de e ju inte så kul när allt blir gult pga torka ute..
Hoppas vi får tur o får lite värme tillbaka sen, men nu så säger dom att de ska vara kyligare denna veckan.. men ja e glad för dom underbara dagarna vi fick, synd att man inte hann sola sig lite, hade inte vart helt fel med lite färg, benen e kritvita så e de varmt ute vill man knappt ta på sig shorts för benen lyser verkligen...

Ne nu måste jag slita mig från soffan o hänga tvätten, sen ska andra våning fixas, vilken kul dag....

ha de fint i regnet alla...



  lotta  

ja nu har man varit lite bortskämd med fint väder! så regn är lite tråkigt men mysigt att man får vara inne. milton är tyvärr sjuk så vi måste ändå hålla oss inne. ha en bra dag!!

Datum: 2009-05-04 / Tid: 08:28:49
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?