Ohhhhh...

Nu har jag slutat stressa... Skulle tagit bussen till staden kl 14 men insåg at jag inte hinner hur mkt jag än stressar.. Så nu satte jag mig ner en stund o så siktar jag in mig på 15 bussen istället..
Noel har inte vart på humör sen han vaknade alltså, hur en unge bara kan skrika så rakt ut utan anledning e helt ofattbart alltså.. Men idag har jag bara struntat i det, tänkt på annat o försökt att inte höra...
Jag vet inte vad han vill, de e bara ren ilska...
Ja ja man ska ju låta dom vara arga visst...

Jag har gjort massor idag, inte bra egentligen men jag e rätt nöjd, jag har packat lite, sorterat mängder med tvätt, fyllt 2 nya proppfulla ikeapåsar med ny tvätt som ska tvättas hos mamma, o så har jag damsugit, bäddat alla sängar o bäddat rent hos Noel.. Har även hunnit tvätta en maskin o hängt tvätten.. :-) har till o med packat min väska o Noels väska som ska med till stan..

nu kommer jag få ont ikväll, det vet jag redan nu... men jag har så svårt att låta bli allt som MÅSTE göras...
Eftersom jag ska jobba 3 nätter nu ville jag gjort lite innan för när jag jobbar bor jag i stort sett hos mamma i 3 dygn..

Hungrig e jag åxå, börjar känna mer o mer hunger nu... På dagarna tillomed... Får väl fixa nåt lätt att slänga i mig..

Nu ska jag allafall göra mig iordning för stan... Lite smink ska på o håret ska upp i en tofs sen e jag redo.. Noel e finfin i skjorta o hängslejeans...
Han har tillomed fått lite gelé i håret nu så får vi hoppas att han e glad resten av dagen...

Ohhh va tråkigt de e o ha magen ibland, hittar inga kläder att ta på mig o de e så trist, samtidigt tycker jag att de e onödigt o shoppa en massa mammakläder för 9 månader eller inte ens det 5 månader kanske man behöver speciella kläder..
har inte köpt mkt denna gången, hoppas värmen kommer snart så ja kan ha klänningar o leggings på mig..

nu ringde mamma, vi ska mötas vid Rusta... kul o kolla deras sortiment då o då.. Kanke hittar nåt billigt till huset..
Gillar allafall deras fina trädgårdsgrejjer...

Nu ska ja gå, så kanske jag slipper att stressa inför denna bussen...

ha de... ha de....
  Tora  

hej sis.

gett min mejl till Helena?

Datum: 2009-05-18 / Tid: 16:07:51
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?