Tisdá...

O vi ska ha en hemmadag.... Har en del att fixa med, ska försöka få ordning o packa lite.. Men det blir att ta det lugnt..
Har vart vakna ett tag nu så Noel ska snart isäng.. Melwin o jag ska äta frukost.. Vi har haft lite sena kvällar nu o Melwin har sovit länge på mornarna..

Igår åkte vi till IKEA som planerat... Mamma kom hit o följde med åxå..
hittade en hel del... Köpte lakan, tyg till en duk jag ska sy, förvaringsback, bokhylla till Melwin, varsinn hylla till barnrummen o ett vitrinskåp till vardagsrummet..

Vi åt köttbullar såklart o kom därifrån vid 19.3o.. Körde direkt till Kungsbacka för att hämta möblerna jag fyndade på blocket... Dom var superfina, precis som jag tänk mig, kommer bli kanon i huset...
Sen var det raka vägen hem...

La barnen direkt, mamma va snäll o hjälpte Gabriel med möblerna in o sen åkte hon hem igen, Gabriel körde tillbaka släpet o ja la mig på soffan, sen dröjde det inte länge innan jag sov... 

Imorrn har jag ljusparty.... 
Ska bli kul... framför allt att träffa lite kul folk... Partyt har vi hemma hos mamma för här finns inget kvar nästan.. 
O efter denna dagen blir det ännu mindre.. 
Så imorrn ska jag åka tidigt till stan, ska sy gardinerna som jag inte kommit så långt med än, O så ska jag sy en duk till bordet av tyget jag köpte igår...
Eftersom Melwin ville ha en Spiderman-tapet blir det inga Cars-gardiner till hans rum, ska se om jag kan hitta Spidermantyg istället, annars blir det en vanlig blå gardin...
Cars-gardinerna får Noel...

På torsdagmorgon ska vi till Gekås, skulle egentligen dit på kvällen men eftersom Melwin har dagis då så drar vi på morron o tar Noel med oss.. Sen e jag redo att börja pimpa lyan...
Ska ha gardiner till vardagsrum o till sovrum, o det e billigast på Gekås... Skulle egentligen köpt tyg till det på Ikea igår men det tyget jag kollade ut fanns inte..

Ja.. nej nu måste jag sätta igång... Tänkte att vi skulle komma ut lite idag åxå..  Allafall en liten tur, så långt orkar jag inte gå.. Det e lite frustrerande att inte kunna göra saker man brukar..

Ha en bra dag...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?