Äntligen helg...

Denna veckan har vart SEG... Vi har bara vart hemma o vart sjuka, de e inte alls kul. Jag hoppas verkligen jag blir frisk snart. I en vecka har jag vart dålig nu o Tim har vart dålig sen måndags o på tisdagsnatten började Noel. Nu sover vi allafall ok om nätterna, men sömnen har ju inte vart sådär bra denna veckan och därav har man en jäklans huvudvärk.
Panodil e min bästa vän just nu, barnen får Ipren och Molipect. Hua...
Hoppas nu vi e friska över jul och nyår.

Igår kväll kröp jag runt uppe på vinden, plockade ner alla julsaker och lite annat åxå, packa upp allt ur lådorna och idag ska vi ställa ut alla saker, undra vart jag ska få plats med allt..
På söndag e det redan 1:a advent..
Vill få tag i en lång bricka som jag kan ställa pelarljus på så man kan tända varje dag...

Senare ska vi faktiskt ta bussen in till stan, gå o kolla på Rusta om dom har nåt fint, en ljus-slinga till trädgården ska jag allafall ha.
I helgen ska vi ta det lugnt, försöka bli friska.. Vara ute i trädgården lite  kratta löv o röjja lite.

På söndag ska jag o Melwin ha en egentid-dag.. Ska bli himla mysigt o vi ser fram emot detta båda 2. Vi ska kolla lite kläder och Melwin ska köpa en leksak för pengarna från mormorn. + varsinn julklapp till lillebröderna...
Vi ska kolla på Pettson o Findus "glömligheter" på bio åxå. Sen blir det väl en pizza innan vi åker hem igen.
Kommer säkert bli en kanondag...

Näe inte mycket att skriva om här händer typ ingenting...

Men det ska bli skönt att komma ut senare, jag har vart inomhus en vecka snart, e riktigt trött på det nu, vill ha frisk luft... De e ju bra att solen skiner idag...

Ha de bra alla...
  Charlotte  

Jag har ett avlångt fat i porslin från Cult där jag använder 4 st PartyLites adventsljus varje år, det blir jättefint!

Datum: 2009-11-27 / Tid: 13:42:35
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?