Grå dag...

Både ute och inne känns det som... Har aldrig kännt mig direkt deppig på hösten förrän i år av någon anledning, det e mycket nu... Kanske e det för att jag åxå e lite äldre.. Kanske för att man tänker mer nu tänker på som varit och på vad som komma skall...
Usch det e lite sorgligt att tänka för mycket det e bättre att ta dagen som den kommer och ta tag i sina bekymmer istället för att skjuta på allt alltid...
Jag e lite vilsen nu.... Det e bara en sån period o ja vet att det bara e en period, MEN allt löser sig...

Ska vara hemma med minstingarna idag o det känns extra tomt idag åxå, längtar efter Gabriel o Melwin som bara den.. Ska se till o laga en god middag tills dom kommer hem..
Inga andra planer under dagen, röjja lite o sen ta det lugnt förhoppningsvis kunna se på Andra Avenyn som jag missade igår.


Igår kväll var jag o Tim iväg, jag o Andréa hade ljusparty, ett mini... Det var jättetrevligt o i januari ska vi försöka få till ett stort ljusparty hemma hos mig... Det var skönta att komma hemifrån lite o bara va... Vi beställde lite ljus o sen fikade vi o jag stannade till klockan var 22.45.. Andréa körde mig hem o då låg alla o sov.. Ja o Tim la oss direkt åxå...

Inatt kom först Melwin in till oss, men vi sa att han skulle gå till sin säng o efter ett tag kom även Noel in så Gabriel fick lägga han i sin säng igen... Dessa barn.... Mitt i natten vaknar Noel, klättrar ur sin spjälis för att komma in till oss... Verkligen dax för en juniorsäng nu...
O ja som ville ha han i spjälisen i ett år till för att han e sån expert på att hitta på bus..

Nu längtar jag tills på fredag.. ohh de ska bli så himla kul.. frågan e bara hur jag ska klara mig av att vara borta från barnen så länge, men det ska nog gå.. Har aldrig vart borta från Tim så detta blir första gången, jättesvårt.. Tim har vart med mig överallt.. ja ja e man sjåpig eller e det så... ?

Näe har inga roliga bilder o inget roligt att skriva om så de e bäst ja avslutar här, annars blir detta inlägget bara massa tjat igen, som ja e ganska så bra på...

En tråk-dag och ett tråk-inlägg...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?