Inför morgondagen...

Japp, nu har jag vart o hyrt Twilight och köpt en massa godis för snart ska vi ha filmkväll... Väntar på Andréa o vi ska glo på filmen 1 GÅNG TILL, så att vi e riktigt uppdaterade inför morgondagen då vi ska till Gbg o kolla på New Moon- premiären...

Ohh som ja längtat o nu e dagen här.. snart...

Ska ta tåget till Gbg redan kl 12.34 o så ska vi hinna med lite shopping innan bion, vi får gå på den tidiga visningen då alla biljetter typ var slut 10 min efter släppet, men vi e glada att vi fått tag i dom allafall.. efter bion ska vi shoppa lite till o sen ska vi sätta oss på en restaurang o unna oss riktig god mat o kanske ett glas vin till det.. Kl 22.3o ska vi åka med Linas Andreas hemmåt igen.. Kommer bli en kanondag o jag hoppas att jag verkligen kan njuta utan att tänka för mkt på Tim, det blir min första prövning.. Men det kan vara bra då jag snart ska börja jobba igen, 4 nätter i månaden ska jag jobba så de ska nog gå fint..
I januari kör det igång... Skönt samtidigt o 4 nätter e ju ingenting...

Ne nu ska jag krypa ner i soffan med en go filt o ge Tim mat snart kommer Andréa..

Ha en fin kväll alla.... :-)



Blev så glad innan när Lina kom till mig med en fin present, en liten Goodiebag kan man kalla det, egentligen borde det vara jag som ska ge henne en fin sak i dessa tider...

Tänker på dig massor... Tack så hemskt mycket... :-))

  lina  

det var så lite så <3

Datum: 2009-11-19 / Tid: 22:27:31
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?