Ja jag vet, än en gång med dåligt uppdaterande..

Har egentligen inget att skylla på, men jag ska försöka bättra mig...

Har massa att skriva om, bland annat Noels firande och helgen med vänner på besök.

Noels födelsedag var riktigt trevlig, vi hade besök på kvällen och vi åt god mat och tårta, vi bjöd på fläskfilegryta med ris o sallad och sen var det hallon och blåbärstårta.. Noel fick jättefina paket, och fixar med sitt kök hela tiden, det e redan en stor favorit.. Kläderna han fått e åxå mkt poppis, sockar tröjor o halsband med Bilar på..

Efter mat o tårta så spelade vi Wii och kvällen blev sen, men kul hade vi...

Paketöppning...



Alltid nöjd med Kvantums tårtor



Jaqueline o Nova-Lee



Anki med Tim



Godis ska man ha på kalas...



Bus på rummet



Ännu mer paket..



Spelar Wii




Lägger in lite fler bilder från helgen åxå...

Noel e mkt nöjd med sitt kök...



Så här fin e han i nya kläder, sockar, t-shirt o halsband..



Melwin gjort sig fin för Saga...



Tim sover med lite koll ändå...



Vi spelade Wii såklart...



Och barnen mysde på Melwins rum..



Ja de va allt med bilder just nu.... Hinner inte skriva så mkt mer nu, men bilder e roligare än text väl???
  lina  

hahaha, av färgen på kinderna att dömma måste det vara fäktning jag spelar ;-) Tacksam för att du inte la upp filmen...hahahaha

Datum: 2009-11-04 / Tid: 19:44:48
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?