lunch-paus..

Sitter just nu o äter fiskpinnar o mos, väldigt gott tycker jag och barnen... Speciellt när man lyxar till det med lite hackad lök på moset xå ;-)

Idag har jag bytt lakan o fixat lite här hemma, inte så mkt gjort timmarna har gått i rasande fart idag. Vaknade för första gången sen fredag den 20: och mådde ganska OK, sikken känsla.. Kan det vara över snart tro, denna förkyldning har vart jobbig...

I eftermiddag kommer Andrea o barnen hit, o senare ikväll ska vi ha tjejj-kväll :-) Jättelängesen nu så det ska bli mysigt..


IGÅR: Min och Melwins dag, var verkligen kul... Vi gick till en liten stund på stan innan bio:n.. Sen köpte vi chips o popcorn o dricka o satte oss till rätta ca 10 min innan filmen började..
Filmen var faktiskt bra, Pettson o Findus- Glömligheter..

Melwin åt en massa popcorn o behövde en kisspaus annars så satt han fint o tyst hela filmen och tyckte det var jättehäftigt att gå på bio..
Efter filmen gick vi på stan o köpte lite kläder till Melwin och lite annat smått, han köpte lera m tillbehör och en snöglob på BR. Han var helnöjd..

Såna dagar MÅSTE vi ha fler av, jättemysigt för oss båda att bara vara VI..

Kl 16 kom Gabriel o hämtade oss o vi beställde kinamat o körde sedan hem igen...

På eftermiddagen/kvällen tog vi det lugnt o hade mysigt, tände 1:a ljuset o fikade framför Tv,n.


Melwin på bio:n Alvarlig...

Inne på BR, handlar leksaker...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?