SJUUUUKLIIING

E jag, jag visste det redan igår när jag vaknade att det var nåt på gång...  Men igår var verkligen helt fel dag... Jag kännde mig ändå ganska så pigg efter duschen o vi åkte iväg till gbg som planerat..

Vi åkte tåg, tjötade på en hel del... Resan gick fort o helt plötsligt var vi framme... Gick till Nordstan/5:an o siktade direkt in oss på PO.P hittade mkt jag kännde för att köpa, men det blev en body och en mössa till Tim... Vill inte ha för mkt kläder till Tim heller för han växer så fort..
Sen efter det gick vi en snabbis till Indiska, köpte Andréas berömda Chai-te.. Som ja åxå gillar..
Sen provade jag lite skor, hittade inga...
Sen tog vi varsin hamburgare på Mc´Donalds innan det var dags att ta spårvagnen till Bergakungen..
Massor av tjejjer var det, alla skulle väl se New Moon... Vi köpte popcorn med Huvudrollspersonerna på, som vi sen hade väldigt kul åt.. Vi hade ändå jättebra platser.
Vi tog "fjortiskort" o löjlade oss ganska ordentligt innan filmen började, men kul hade vi.. :-)

Sen börjar filmen... O hela salongen ca 500 pers jublar, klappar händerna o skriker när Edward visar sig, likaså Jacob- i denna filmen.. O vi... undrar lite vart har vi hamnat... ha ha ha ha
Filmen var ingen besvikelse alls, den var kanon... O det stämde så bra, allt man läst och föreställt sig kunde man direkt känna igen så det var en bra film av boken, verkligen..
OCH romantisk som attans såklart och nu får vi vänta tills JUNI innan 3:e filmen kommer... FASEN...

Efter bion åkte vi spårvagn tillbaka till Nordstan, handlade lite på Lindex o sen Åhlens... Vilken barnavdelning dom hade... Jag o Andréa var helt saliga. ha ha ha..
Vi var där tills dom stängde kl 19 o sen gick vi o letade restaurang i 45 min, kom in på nån jäkla PUB o där skulle vi käkat egentligen men vi orkade inte med ljudnivån, så till slut tog vi på oss o gick igen o hamnade på Källar-krogen... Där vi var först o tittade.. Det var en jättemysig restaurang o vi käkade Toast-Skagen tll förrätt och Jag tog Filé mignon till huvudrätt.. Sen drack vi kaffe efter maten... Där satt vi i 2½ timme.. O snackade o hade mysigt.. Trötta var vi med allihop..

Kl 22.45 mötte vi upp Andreas o åkte med han hem.. Åhhh så skönt det var att komma hem.. Gick direkt fram till Tim som låg vaken på soffan o så fick jag världens solskensleende.. Underbart..
Vi pratade lite om dagen o slappade, hade ont i kroppen så vi la oss ganska snabbt..

STORT misstag av mig att glömma kameran hemma, hade garanterat haft en hel del kul bilder att bjuda på...

Natten till idag har vart hemsk, hög feber o frossa o nu e ja så matt igen så de e dags att lägga sig på soffan o slumra lite.. Tur det finns Panocod, dom hjälper både mot feber o värk..

Gabriel gör pannkakor så snart ska vi luncha pannkakor.. Barnens stora favvo.. ok mina med...



  lina  

vi hade sjukt skoj :)

Datum: 2009-11-22 / Tid: 10:25:39
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?