Slingor...

Sitter här i min jättesnygga slinghätta och bleker håret, ha ha ha F A N va ful man é..

Hoppas det blir iallafall ganska bra, ska försöka hinna med en klippning åxå, för håret blir så risigt efter blekning och det vägrar jag gå runt med, man ser ju ut som en häxa, svintohår..

Sen ska jag snabbt göra mig klar och sen drar vi till staden, ska gå lite ärenden, mamma ska shoppa mera, o ja hänger på..

Senare ikväll kommer massa folk, Familjen från Skogstorp, och min bror... Det blir PIZZA, vi tänkte köra taccokväll, men vi har insett att vi hinner inte laga mat åxå, det e lite stressigt med alla ärenden och alla barn.. OCH min eventuella klippning...

Gekås-turen var lyckad dock... Hittade lite bra grejjer och lite kläder till barnen, och Ecco-skor till båda barnen... Väldigt nöjd det var nämligen ECCO outlet och då kostade dom bara 550 spänn till Noel och 595 spänn till Melwin.. ASBRA.. Skorna fick Noel av mamma och syster i present, stort TACK för de..

Ska köpa en gåstol till Tim åxå idag..

Ne de va Allt för nu... måste skölja håret innan det ramlar av helst...

Tjing...
  Jaqueline  

Jaha, där var min nyttighet bortblåst...... Fasen också =)

Datum: 2009-11-12 / Tid: 14:25:37
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?